Hi! (:
Ik wil me graag meer gaan verdiepen in fotografie. Ik geniet er echt van en ben ook altijd helemaal trots als ik een mooi plaatje heb geschoten! Het probleem is nu alleen dat ik nog steeds geen spiegelreflexcamera heb. Ik ben momenteel aan het kijken voor zo een camera maar ik heb eigenlijk geen idee welke camera ik moet kopen. Ik zat eerst te denken aan een Canon of een Nikon maar ik ben op een koopje gevallen! Mijn vader kent namelijk iemand via zijn werk die een Sony A200 te koop heeft liggen. Hij is wel gebruikt door hem maar hij doet het nog prima! Voor 300 euro kan ik hem ophalen en als cadeautje zitten er ook nog 2 lenzen bij! Ik vind dit opzich best wel een koopje en vooral omdat ik echt nog beginnend ben, een dit mij een goede camera lijkt om alles een beetje onder de knie te krijgen! Ik ga volgende week even naar de camera kijken, even kijken of ik hem fijn vind en hij, zoals hij zegt, inderdaad nog prima is!
Ik heb op internet wat rond gesnuffeld over deze camera en heb op zich best veel goeds gelezen. Ik heb alleen gelezen dat deze camera geen live view heeft en als ik er zo over nadenk, lijkt mij dit wel een minpuntje. Ik vroeg me dus af of jullie goede evaringen hebben met geen live view? Voor de rest vroeg ik me ook af of nog iemand anders de Sony A200 in zijn bezit heeft? En zo ja, is hij fijn te gebruiken en maakt hij mooie foto's? Alvast bedankt! (: x
PS: I'm sorry als dit fout staat, ik had geen flauw idee waar het hoorde!
[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:43 ]