• Er is dus een Directioner die flauwviel, letterlijk, toen ze Zayns hand vast hield x'D
    Zie Zayn en Niall dan ook zitten, terwijl de andere lads het niet eens doorhebben...
    Bij nader inzien, volgens mij heeft voornamelijk Louis het niet door en Liam is een twijfelgeval

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Holy creapy dog 0.o


    Life is hard and then we die

    Best hilarisch...
    Maar 't zou mij ook kunnen overkomen, ik val ook altijd bijna flauw als ik me ergens over druk maak...


    live the life you love

    Onno schreef:
    Nou, zo zal hij haar nooit meer vergeten, en word ze beroemd onder de naam 'het meisje dat flauwviel toen ze zayn zijn hand vast hield'!


    ....dit was allemaal haar plan, zodat ze een gespreksonderwerp werd voor 1D

    I KNEW IT


    She's a genius!


    Take me to wonderland

    HAHAHAHAHAHAHA
    Fucking hilarisch

    BlueOrbs schreef:
    Het is best wel erg als je eindelijk eens voor de jongens kan staan en dan flauwvalt. :p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Aaawkward!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gelukkig had ik mijn volume naar beneden (cat).


    The odds are néver in our favor.

    is het heel erg als ik hier omm lachXD sorrie hoor maar zayn kijkt echt zo van WTF is zij gek geworde ofsooow?

    Dat is zielig. Waarschijnlijk valt ze flauw door de hitte o.i.d. . Wat een trieste reacties hier trouwens :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat meisje heeft de jongens hierna trouwens nog backstage gezien en heeft Zayn een knuffel kunnen geven. Ik blijf erbij, she's a fucking genius!


    Take me to wonderland

    Pollux schreef:
    HAHAHAAHAHAHAHA. Geniaal. Ik ging echt plat van het lachen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Die valt wel traag neer. Ze bukte zich precies gewoon...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BlueOrbs schreef:
    Het is best wel erg als je eindelijk eens voor de jongens kan staan en dan flauwvalt. :p

    Je moet het maar zo zien: Je idool zal jou nooit meer vergeten (nerd)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zayn is echt zo schattig bezorgd hé. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'