• Er is dus een Directioner die flauwviel, letterlijk, toen ze Zayns hand vast hield x'D
    Zie Zayn en Niall dan ook zitten, terwijl de andere lads het niet eens doorhebben...
    Bij nader inzien, volgens mij heeft voornamelijk Louis het niet door en Liam is een twijfelgeval

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whahahhaa stom wijf xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kan toch ook zijn dat ze flauwviel door de hitte en de stress. Verschillende factoren samen, lullig.


    SLOAN.

    Ze kan er natuurlijk ook niks aan doen hé en het is ook erg sneu voor haar. Nu heeft ze alsnog haar handtekening niet :')


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Pollux schreef:
    HAHAHAAHAHAHAHA. Geniaal. Ik ging echt plat van het lachen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow... ik heb best wel medelijden met Niall. Hij kijkt zo zielig!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik denk ook dat het een combinatie van een aantal factoren was, het is daar druk en dus warm, ze was waarschijnlijk helemaal zenuwachtig omdat ze zou gaan zien maar ik zou me wel schamen als het mij zou gebeuren


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik denk ook dat het een combinatie van een aantal factoren was, het is daar druk en dus warm, ze was waarschijnlijk helemaal zenuwachtig omdat ze zou gaan zien maar ik zou me wel schamen als het mij zou gebeuren

    Dat zou inderdaad best kunnen, maar dat neemt niet weg dat het Awkward is. Precies als je je grote idool aanraakt, val je flauw


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pollux schreef:
    HAHAHAAHAHAHAHA. Geniaal. Ik ging echt plat van het lachen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    That scaaaares me... well, at least heeft ze haar levensdoel bereikt, want ik denk niet dat Zayn dat snel zal vergeten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Dat zou inderdaad best kunnen, maar dat neemt niet weg dat het Awkward is. Precies als je je grote idool aanraakt, val je flauw


    Daarom zei ik ook als het bij mij zou gebeuren zou ik me schamen want ja, het is toch wel een beetje beschamend als dat gebeurt


    Physics is awesome

    ZeroGravity schreef:
    That scaaaares me... well, at least heeft ze haar levensdoel bereikt, want ik denk niet dat Zayn dat snel zal vergeten.

    Ik denk het ook niet nee x'D maar Niall volgens mij ook niet, zoals hij naar haar keek


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eyes schreef:
    Ik denk ook dat het een combinatie van een aantal factoren was, het is daar druk en dus warm, ze was waarschijnlijk helemaal zenuwachtig omdat ze zou gaan zien maar ik zou me wel schamen als het mij zou gebeuren


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nou, zo zal hij haar nooit meer vergeten, en word ze beroemd onder de naam 'het meisje dat flauwviel toen ze zayn zijn hand vast hield'!


    ....dit was allemaal haar plan, zodat ze een gespreksonderwerp werd voor 1D

    I KNEW IT


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Onno schreef:
    Nou, zo zal hij haar nooit meer vergeten, en word ze beroemd onder de naam 'het meisje dat flauwviel toen ze zayn zijn hand vast hield'!


    ....dit was allemaal haar plan, zodat ze een gespreksonderwerp werd voor 1D

    I KNEW IT

    Wow, je hebt de theorie gewoon ontrafeld! Das een applausje waard *applaudiseert* maar je hebt wel gelijk, zo blijft ze in ieder geval een gespreksonderwerp "weet je nog die keer dat..."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wtf dikke downies. oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean