• Ik draag al een paar dagen mijn Tokio Hotel trui. Zal jullie even vertellen hoe da was op mijn school.
    Eeerste dag; Armin kwam naar mij toe. Ligtjes trok ie zo aan mijn trui en dan schudde hij zo met zijn hoofd en ik keek hem keivaag aan.
    Tweede dag; Terug Armin die klaagde van mijn smaak. Een paar wijven die gwn Tokio Hotel zeiden. (ongelofelijk hoeveel mensen dat dan zeggen)
    Vandaag; Iedereen zat te wijzen naar mijn trui en al de namen van de leden te zeggen. Was abnormaal gewoon.

    Is dit bij jullie ook zo?

    ik draag best vaak een TH shirt of trui ofzo..
    maar ik heb er eigenlijk noooit last van, en ik ben geloof ik de enige hier...
    ik vind dat zo dom he, je mag toch dragen en doen wat jezelf wilt daar hoef je echt geen toestemming van anderen voor te hebben!
    Bij ons op school worden wel een paar meiden gepest omdat ze TH fan zijn.. maar hun waren eerst zegmaar van die huppeltjes en helemaal anti emo.. en nou door TH zijn ze zelf ook emo.. ja dan vraag je erzelf om hé.. eerst zelf emo's en TH fans gaan pesten en het daarna zelf worden:8:S


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ooeeh , ik zou egt geen school uniform willen , dan zou niemand weten wat voor stijl iedereen heeft, ik heb een soort van skaters stijl , had vorige week een korte broek aan en stukken geknipt een legging eronder, beennwarmers, allstars, en een roze/zwart gestreept shirt met een riem er over, ik kreeg van iedereen te horen dat ik egt een vet coewle styl had enzo , maandag had ik een knal groene broek aan met beenwarmers .allstars en euuh.. ik weet ff niet meer wat voor shirt.. kreeg ik het weer te horen

    Maar als k tokio hotel kleding draag zegt iedereen oh , cooel dat shirt/sweater ofwhtever [alle fans dan] en alle haters die houden un mond dicht , en anders gewoon negeren , wat kunnen ze je doen , er zijn overal leraren..


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    bij mij kijken ze geloof ik niet naar je t-shirts. maar ik heb mijn th spullen niet zo vaan aan..


    i can't pretend you're nothing special

    Mensen, mensen, mensen. Trek je dat toch ens niet zo aan! Als je nu TH wil dragen dan doe je dat gewoon, of ze het nu leuk vinden of niet. En je moet ook niet altijd meteen beginnen denken "omg, ze gaan er vanalles over zeggen!" want in de meeste gevallen is dat niet zo.

    ik trek het me niet aan

    Tokio Hotel draag ik niet..
    Ik snap je wel want bij ons als je iets van Tokio Hotel draagt word je ook nageroepen enzeuw. Bij ons op school sta je dan bekent als een 'wannabe' ofzo.
    Maar sinds ik m'n bandshirt van My Chemical Romance heb, heb ik mega veel respect gekregen. =S Behalve dan van mijn eigen klas want ik sta nog steeds bekend als 'die emo'. -__-
    Maar het enige wat ik nu kan zeggen, dat je je er niks van aan moet trekken en lekker moet blijven wie je bent. Wat kan jou het schelen wat die anderen denken. ;)

    xX

    iemand uit mijn school heeft een trui van My Chemical Romance en iemand anders heeft een T-shirt van BFMV

    Toen ik nog Fan was,droeg ik ook TH-shirts, En ze reageerden net hetzelfde >.<


    Groezrock was AWESOME! <3

    als ik eerlijk moet zijn vind ik dat heel belagelijk. Je mag wel jezlf zijn , maar dat vind ik over the top .

    Bij ons op school is er een meisje dat iedere keer andere TH kleding aan heeft.x] Echt eng, en niemand doet wat -.-'
    Ik ga niet echt met mijn th-shirt naar school, maar af en toe neem ik mijn rugzak wel mee.


    ok

    De volgende keer moet je zeggen tegen al die lui die om je trui heen hangen: 'Beste mensen, met een beetje mazzel zet ik hem wel op marktplaats, aangezien er zoveel belangstelling voor is.' of: 'Dank u voor de aandacht, handtekeningensessie geef ik volgende pauze.'
    Die techniek heb ik eens toegepast en iedereen lag dubbel.
    Niemand had ooit eerder mijn verwaande kant naar boven zien komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    De volgende keer moet je zeggen tegen al die lui die om je trui heen hangen: 'Beste mensen, met een beetje mazzel zet ik hem wel op marktplaats, aangezien er zoveel belangstelling voor is.' of: 'Dank u voor de aandacht, handtekeningensessie geef ik volgende pauze.'
    Die techniek heb ik eens toegepast en iedereen lag dubbel.
    Niemand had ooit eerder mijn verwaande kant naar boven zien komen.

    vandaag was er zo ene gast en die is egt to gay to function, zegt ie zo; 'hij staat er ni mooi op' en ik raar kijken en dan zegt ie; 'draai je een keer om' ik draai mij om en die gast meteen; 'daar staat ie mooi op'
    terwijl het gwn dezelfde foto is >.<

    Bij mij hebben ze altijd wel opmerkingen, ik ben het wel gewend. :3


    blame the bully.

    Nee,en als ze iets zoude doen zeg ik gewoon iets terug of steek mijn bekende vinger omhoog XD Terwijl ik wel heel veel th kleren dragen,is er dan tog bijna nooit iemand die er iets op zegt XD

    nee heb jammrgenoeg cutuniform,we hebben wel elk jaar een dag zonderr uni en toen hebk men pull aaan gedaan,en iedereen wees maarjah,dat doe ze zoieso als ik voorbijloop,maar khad wel lol,want ik nben heel de tijd vlak voorde haters gaan zitte xD

    Yup,, Tokio Hotel shirts/truien of iets dragen op school is gevaarlijk, je krijgt dingen naar je kop gegooit ¬¬


    Levensgevaarlijk! Ö

    Ik draag t alleen thuis ofzo.. of ergens anders ofzo..
    Ook op straat is het levensgevaarlijk trouwens..! Ö


    Winter is coming.

    Maar eigenlijk trek ik me der meestal niet zo heeeel veel van aan x]


    Winter is coming.