• Ik draag al een paar dagen mijn Tokio Hotel trui. Zal jullie even vertellen hoe da was op mijn school.
    Eeerste dag; Armin kwam naar mij toe. Ligtjes trok ie zo aan mijn trui en dan schudde hij zo met zijn hoofd en ik keek hem keivaag aan.
    Tweede dag; Terug Armin die klaagde van mijn smaak. Een paar wijven die gwn Tokio Hotel zeiden. (ongelofelijk hoeveel mensen dat dan zeggen)
    Vandaag; Iedereen zat te wijzen naar mijn trui en al de namen van de leden te zeggen. Was abnormaal gewoon.

    Is dit bij jullie ook zo?

    (...)
    Jij bént een schooluniform (cat)

    Jij bént een Julie (cat)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    ik zou nog niet te vroeg juichen hoor want mn broek is zogezegd zwart en ik mag het niet meer dragen en toch is het BLAUW !!!! Anders is het wel handig idd ^-^

    Mahaha. Ik zou dan het idee hebben dat het echt zo'n enorm strenge school is.
    Eerlijk gezegd wil ik ook geen schooluniform, nee.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Mahaha. Ik zou dan het idee hebben dat het echt zo'n enorm strenge school is.
    Eerlijk gezegd wil ik ook geen schooluniform, nee.

    sterng valt mee ze zien gewoon het verschil niet tussen zwart en blauw -_-' maar ik zou me het niet kunnen inbeelden om geen uniform te dragen ik zou gek worden !


    But love's a malady without cure

    o.O ik draag wel eens T-shirts ;)
    En toen kwam er zo'n brug klassertje naar me toe en die zei opeens zo "Cool shirt" en toen liep ze weer weg. Ik heb weleens gehad dat iemand uit m'n klas zei van "OMG Bill is echt verwijfd" of "TH is echt slechte muziek" Maar die persoon luisterd Hardcore (Niks tegen hardcore ofzo) Maar toen zei ik "Nee wat jij luisterd is lekkere muziek dan?!" en toen zei hij niks meer terug xD en bij die eerst zei ik gewoon van "Joh.. dat jij nou jezelf niet durft te zijn! En ik weet dat je hem stiekem wel leuk vindt" ofzo xD Dat is echt grappig om te zeggen joh.. die gezichten die je dan te zien krijgt xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    sterng valt mee ze zien gewoon het verschil niet tussen zwart en blauw -_-' maar ik zou me het niet kunnen inbeelden om geen uniform te dragen ik zou gek worden !

    Serieus o_O? Ik zou gek worden àls ik er een moest dragen :')


    I recycle my thoughts.

    nee,
    bij ons niet,bij ons kijken ze je niet eens raar aan! nouja,1 zo'n dom groepje dan.
    voor de rest niet^^,bij ons komen nu ook steeds mee emo's en zo ineens O_o


    Bij ons ook hé, maar echt heel veel Wemo's echt niet normaal!


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    Serieus o_O? Ik zou gek worden àls ik er een moest dragen :')

    echt ik vind dat dat meevalt hoor je kunt nog altijd tegen de regels ingaan XD want ze kunnen moeilijk zeggen dat je die kleren moet afdoen he xp Maar zo geen uniform dragen ik zou het niet kunnen uithouden zo elke dag iets anders O_o


    But love's a malady without cure

    ik heb wel eens mijn th-shirt aan. Echt mijn hele klas vindt dat shirt gothic/lelijk/eng. ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doen ze altijd als ik mijn vest/T-shirt aan heb. Zoniet toch want ik heb een TH tas x'D

    Niets van aantrekken, zo word ik hard...


    bla bla bla

    N vest vn TH hebk nii mr wel n T-shirt...
    Vorig sgooljaar deed ik hm gwn aan..in d klas wasder egt niemand dieder zoiets glek 'omg, wie draagt er nu TH stuff?" njaa..we hadde egt wel n goeie klasgroep:) Mr op d gang moeste der ntrlk weer vn die ego's zijn die er wel iets op te zegge hadde nzoow (alstenblieft, gene stoeme tokio hotel hiere, eh!,, kreeg k nr mn kp gegooid:P) duzz in d gang deed ik der gwn n gilet ovr:) Dees jaar zitte dr wel zoow vn die "haters" in d klas...njaa, op de gang wilk der dan ng wel n vest of gilet fzoow ovr doen mr in de klas gaak daar nii zitte en die mooie hoofdjes onderstoppe eh:P Njaa...daar laatk ze mr zegge


    Live for something or die for nothing

    Mensen, mensen, mensen. Trek je dat toch ens niet zo aan! Als je nu TH wil dragen dan doe je dat gewoon, of ze het nu leuk vinden of niet. En je moet ook niet altijd meteen beginnen denken "omg, ze gaan er vanalles over zeggen!" want in de meeste gevallen is dat niet zo.


    One man's fun is another's hell.

    Mensen, mensen, mensen. Trek je dat toch ens niet zo aan! Als je nu TH wil dragen dan doe je dat gewoon, of ze het nu leuk vinden of niet. En je moet ook niet altijd meteen beginnen denken "omg, ze gaan er vanalles over zeggen!" want in de meeste gevallen is dat niet zo.


    Agreed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Agreed.

    Wel ik gedeeltelijk, soms valt het mee, maar ik wordt daardoor tegenwoordig dagelijks uitgescholden, omdat ik ook dacht dat het toch niet gebeuren zou.


    Why don't you break my heart

    Was vorig jaar zo bij mij,, Met me tas, iedereen kijk me met afgrijs aan.. En dit sgool jaar, is er fucking een ojnge fan,, en daar doen ze niks tegen 0.o ook heel veel andere mensen zijn nu fan,, nou zover je het fan kan noemen, dagt er een Van, o ik draag een shirt van eenee band, dus nu ben ik fan :D Gekke mensjes, en daar doen ze heel normaal tegen,, ddus laat ze lekker praten,, was ook meisje, dat zij, dat ze het juist vet van me vond, dat ik zo deurfde te tonnen dat ik TH fan ben,, OKe ze was het zelf ook. maar zij deurfde dat niet. omdat ik zo gepest werd, vorig jaa.


    Dunno ><

    Tokio Hotel draag ik niet..
    Ik snap je wel want bij ons als je iets van Tokio Hotel draagt word je ook nageroepen enzeuw. Bij ons op school sta je dan bekent als een 'wannabe' ofzo.
    Maar sinds ik m'n bandshirt van My Chemical Romance heb, heb ik mega veel respect gekregen. =S Behalve dan van mijn eigen klas want ik sta nog steeds bekend als 'die emo'. -__-
    Maar het enige wat ik nu kan zeggen, dat je je er niks van aan moet trekken en lekker moet blijven wie je bent. Wat kan jou het schelen wat die anderen denken. ;)

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.