• Ik draag al een paar dagen mijn Tokio Hotel trui. Zal jullie even vertellen hoe da was op mijn school.
    Eeerste dag; Armin kwam naar mij toe. Ligtjes trok ie zo aan mijn trui en dan schudde hij zo met zijn hoofd en ik keek hem keivaag aan.
    Tweede dag; Terug Armin die klaagde van mijn smaak. Een paar wijven die gwn Tokio Hotel zeiden. (ongelofelijk hoeveel mensen dat dan zeggen)
    Vandaag; Iedereen zat te wijzen naar mijn trui en al de namen van de leden te zeggen. Was abnormaal gewoon.

    Is dit bij jullie ook zo?

    Ik draag geen tokio hotel xD
    Want men sociale leven zou wel even DOOD zijn xD

    Yup,, Tokio Hotel shirts/truien of iets dragen op school is gevaarlijk, je krijgt dingen naar je kop gegooit ¬¬


    Why don't you break my heart

    jep!!

    En ik heb er haat aan , maar negeer ze!!
    Na een tijdje stoppen ze omdat je hun geen aandacht geeft!! xD


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Ik draag ze ook niet.
    Ik DURF het gewoon niet.
    Is dat erg?


    rules don't stop me

    Ik draag ze ook niet.
    Ik DURF het gewoon niet.
    Is dat erg?
    Nee vind ik begrijpelijk


    Why don't you break my heart

    Ik draag alleen shirts x'D Wel onder mijn gewone, zwarte vest [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Nee vind ik begrijpelijk


    Gelukkig, ik dacht dat ik de enige schijterd was die het niet durfde.
    Ik ben gewoon bang dat ze me vermoorden p__q. laatst was er een jongen met een mes gesignaleerd bij ons op school. Stel dat hij nou nét TH hater is, en ik nét mijn TH trui aan heb..


    rules don't stop me

    Ik ging een keer tijdens fitness uitleggen wie wie was aan de leraar. Ging ik het aanwijzen op de rug van een ander meisje xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    nope dat heb ik niet, ik mag ze dan ook niet op school dragen want we hebben een uniform -_-' niet dat ik het erg vind ofzo
    xXx


    But love's a malady without cure

    (...)

    Gelukkig, ik dacht dat ik de enige schijterd was die het niet durfde.
    Ik ben gewoon bang dat ze me vermoorden p__q. laatst was er een jongen met een mes gesignaleerd bij ons op school. Stel dat hij nou nét TH hater is, en ik nét mijn TH trui aan heb..

    Dat was ik =D
    MAHAH (cat)
    Ik heb sowieso geen thkleding dus arme ik :[


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Gelukkig, ik dacht dat ik de enige schijterd was die het niet durfde.
    Ik ben gewoon bang dat ze me vermoorden p__q. laatst was er een jongen met een mes gesignaleerd bij ons op school. Stel dat hij nou nét TH hater is, en ik nét mijn TH trui aan heb..

    Daar heb je gelijk in. Ik durfde in het begin ook niet echt, en toen had ik er maar schijt aan.


    Why don't you break my heart

    nope dat heb ik niet, ik mag ze dan ook niet op school dragen want we hebben een uniform -_-' niet dat ik het erg vind ofzo
    xXx

    Oooh coooooooooool
    [/wilschooluniform]


    I recycle my thoughts.

    nee,
    bij ons niet,bij ons kijken ze je niet eens raar aan! nouja,1 zo'n dom groepje dan.
    voor de rest niet^^,bij ons komen nu ook steeds mee emo's en zo ineens O_o


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Oooh coooooooooool
    [/wilschooluniform]

    ik zou nog niet te vroeg juichen hoor want mn broek is zogezegd zwart en ik mag het niet meer dragen en toch is het BLAUW !!!! Anders is het wel handig idd ^-^


    But love's a malady without cure

    (...)
    Oooh coooooooooool
    [/wilschooluniform]

    Jij bént een schooluniform (cat)


    rules don't stop me