• RPG, Apart.

© By Horus aka. Morrison.

De Regels lezen voordat je meedoet.

Inleiding.

10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

Regels.

~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.

Kamerverdeling.

~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

Rollen.

~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

Lijstje.

Naam:
    Hele naam:
    Bijnaam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (12-16):
    Welk doel wil ze bereiken:
    Uiterlijk (Foto+Goede beschrijving):
    Innerlijk (Niet alleen lief, aardig, gek, druk. Wel uitgebreid):
    Familie (Het liefst met foto’s, als het lukt):
    Extra:

Topics.

Het enige topic is op dit moment alleen deze.

RPG.

Begint na alle 10 de meisjes.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:14 ]

May the odds be ever in your favor!

xYoung schreef:
    Nee, ik heb er niet overheen gelezen.

Horus + MEGUSTAZAYN + huppeltrutje + xPreciious + DevilWings + xYoung + DracoMalfoyx + IHeartMusicc + HurtedHeart + ForeverZaynx = Tien.

Ik voel me nog steeds niet lekker. Ben al vanaf dinsdag ziek. ):

Ik bedoel alle ingevulde rollen, we zullen moeten wachten op ForeverZaynx, aangezien ik zometeen mijn rol neerzet.

Ik ben ook wel ziek, ik hoest al heel erg sinds 19 februari, gelukkig heb ik een puffer van de dokter gekregen.

Ja, ik weet het. Maar dan is het toch vol ? :O
    Of.. bedoel je dat ik zei: Wanneer beginnen we? (I'm stupid)

Okay.. ik ben nu vreselijk verkouden; Traanogen en zo.
    En ik ben idioot moe. Ben gister naar de dokter geweest om bloed te prikken.

xYoung schreef:
    Ja, ik weet het. Maar dan is het toch vol ? :O
    Of.. bedoel je dat ik zei: Wanneer beginnen we? (I'm stupid)

Okay.. ik ben nu vreselijk verkouden; Traanogen en zo.
    En ik ben idioot moe. Ben gister naar de dokter geweest om bloed te prikken.

Ja, dat bedoelde ik, ja XD.

Beterschap. Ik heb pilletjes voor het in slaap komen, lol.

Okee. Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Jij ook beterschap. Ik heb pilletje voor hooikoorts en een neusspray. ):

Ik heb ook neusspray :P. En mijn persoon wil VP worden van een modebedrijf XD.

Neusspraymensjes. XD
    Mijne wil een beroemde modeontwerper/styliste worden. ;D

Hulp nodig! Welke naam is leuker? Esther met als bijnaam Es, EssieBessie of Essie os Esmee met als bijnaam allemaal dezelfde?

Uh.. Ester doet me denken aan iemand van Hoe overleef ik.
    Ik zou Esmee doen met de bijnamen: Es en Essie. (:

Naam: Esmee.
    Hele naam: Esmee Mary Lendle.
    Bijnaam: Es en Essie.
    Roepnaam: Esmee of Es, Es alleen door vrienden, en als ze daar geen zin in hebben wordt ze geroepen als gewoon Esmee. Essie doen de meesten ook wel, alleen vindt Esmee dat niet zo “cool”.
    Leeftijd: 15, ze verjaart op 20 augustus.
    Welk doel wil ze bereiken: Esther wil graag VP van een modebedrijf worden.
    Uiterlijk:

Esmee was vroeger al een schatje. Ze was vooral “bekend” in haar straat en school door haar schattige glimlach. Nu is ze dat nog steeds. Ze heeft een blanke huid met amandelvormige, blauwgroene ogen. Ze heeft bruine krullen tot net over haar schouders en in haar haren zit een bronzen tint. Ze heeft bijna nooit make¬-up op, dit omdat ze dat niet eens nodig heeft en ze eigenlijk iets jongensachtiger is dan andere meisjes. Ze heeft wel een passie voor kleding ontwerpen en wil daarom VP worden, dat is wat dat betreft het enige wat écht meisjesachtig aan haar is. Esmee is niet ijdel, en let daarom ook nooit op haar kleren. Haar motto is “als je haar maar goed zit” en staat dus voor haar - haar soms een half uur voor de spiegel.
    Torri Webster.
    Innerlijk: Esmee is een aardige, zorgzame meid. Ze haat het om klusjes te doen en staat altijd voor haar vriendinnen klaar. Ze is wijs en kan erg intelligent zijn, ze zit daarom ook op vwo. Ze is een grappenmaker en is niet zo erg populair. Ze is altijd erg lief, voor iedereen. Als iemand haar kwetst kan ze best bazig worden en ze kan er niet tegen als iemand haar verraadt, liegt tegen haar of andere dingen zoals dat. Ze kan soms erg druk zijn en ziet van alles de positieve kant. Ze kan verschrikkelijk goed ideeën bedenken. Ook is ze meestal altijd wel vrolijk.
    Familie: Esmee heeft een niet zo’n goede band met haar moeder en vader. Haar kleine zusje, April, begrijpt haar ook al is ze pas 5. Esmee en April hebben de beste band, en daarom heeft Esmee ook altijd ruzie met haar ouders. Haar vader, Jared, is een harde werker en heeft nooit tijd voor zijn vrouw, Amelie, en ook nooit voor zijn kinderen. Amelie daarentegen werkt nooit, alleen aan het huishouden, en daarom doet ze ook nooit iets leuks. Esmee is daarom blij om even weg te gaan bij hun en vindt het jammer dat April niet mee kan. Esmee vindt April net de jonge haar.
    Extra: Esmees ouders zijn rijk, maar hebben dus nooit tijd om even weg te gaan met hun kinderen.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:59 ]

Ik kon ook als naam Hazel (Heezel) doen ;p.

Naam:
    Charlynn.
    Hele naam:
    Charlynn Daphne Fidea.
    Bijnamen:
    Char, Lynn, Daph [Daf], Charly.
    Roepnaam:
    Charlynn.
    Leeftijd (12-16):
    16.
    Welk doel wil ze bereiken:
    Ze wilt graag verder komen met de fotografie of als regisseur aan de gang gaan.
    Uiterlijk (Foto+Goede beschrijving):

Klik.
    Charlynn heeft stijl lang bruin haar. Haar ogen zijn groen met een blauw randje eromheen. Ze laat ze opvallen met wat mascara, niet teveel, maar ook niet te weinig. Haar witte tanden staan mooi recht op een rijtje. De kleren die ze draagt zijn meestal niet van een bepaald merk. Het maakt haar niet uit wat ze draagt of hoe duur het is, als het maar mooi staat en als ze het zelf maar mooi vind. Ze heeft een eigen stijl en meestal lakt ze haar nagels in een bijpassende kleur. Haar lippen zijn vol en licht roze van kleur.
    Innerlijk:
    Charlynn is een nieuwsgierig meisje dat altijd wel opzoek is naar avontuur. Ze houd er van om nieuwe dingen uit te proberen en met vriendinnen op stap te gaan. Ze is een echt feestbeest, als ze eenmaal muziek hoort gaat ze los. Ook kan ze wel rustig zijn. Vooral als ze een script aan het schrijven is, is ze erg serieus. Ook is ze serieus als ze foto's maakt. Ze maakt foto's van andere mensen, maar ook van de natuur en de omgeving.
    Familie:
    Charlynn heeft een grote familie. Ze heeft een grote broer genaamd, Elliot. Ook heeft ze een jonger broertje, genaamd Philip. Ze kan goed opschieten met haar oudere broer Elliot. Hij is iemand die je snel kunt vertrouwen. Een betrouwbare jongen dus. Ook heeft Charlynn nog een zusje. Geen écht zusje, maar een geadopteerd zusje. Ze heet Nikki en komt uit Italië. Haar ouders zijn daar getrouwd en toen ze er een paar jaar later weer met hun trouwdag kwamen, gingen ze langs bij een weeshuis waar ze Nikki zagen spelen. Sinds die dag waren ze verliefd op Nikki en zouden ze er alles aan doen om haar aan onze familie toe te voegen, wat ze nu dus voor elkaar hebben gekregen.
    Extra:
    Charlynn heeft nu bijna een jaar met haar geliefde vriendje Tobias. [Zie de foto bij haar uiterlijk].
    Volgens andere passen ze perfect bij elkaar. Ondanks af en toe wat onenigheden, houden ze veel van elkaar.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:30 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

@horus
    Die foto van vroeger kan niet, want iemand anders heeft die foto, als zusje gebruikt ;)

ForeverZaynx schreef:
    @horus
    Die foto van vroeger kan niet, want iemand anders heeft die foto, als zusje gebruikt ;)

Who cares, ze was dat vroeger, nu niet meer, en vroeger bestond dat zusje nog niet, of wel? :'P.

Ja, dat klopt wel. x'D.
    En is Charlynn goed gekeurd?
    Trouwens, ik kan pas morgen middag/avond beginnen met de RPG. :'d.

ForeverZaynx schreef:
    Ja, dat klopt wel. x'D.
    En is Charlynn goed gekeurd?
    Trouwens, ik kan pas morgen middag/avond beginnen met de RPG. :'d.

Er gebeurd het eerste topic toch niet zo veel, hoor (:.