• RPG || Teenage Island

Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

Rollen:

Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

Jongens:

- IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

Kamerindeling

Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

Regels:

- Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

Inschrijven:

Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:

- Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Nathan

Even verstarde ik toen Jessy me een knuffel gaf, maar al snel sloot ik mijn armen ook om haar heen. Het was eigenlijk best fijn. Haar rug voelde heel warm aan en ze rook erg lekker zoet, een beetje naar bloemen... Naar mijn idee best snel liet ze meer weer los. Ik raakte even weer verzeild in haar mooie blauwgroene ogen en voelde een onbekende roes van kriebels in mijn buik. Vreemd. Misschien had ik wel honger. 'Heb je misschien zin in een ijsje?' Stelde ik voor.

[Iemand hier is nog nooit verliefd geweest... (:]

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:47 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Ik ben eten. Bye!]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Daniël.

"Zeg me dat er in het sprookje van de kleine zeemeermin geen dolfijn zit, anders is dit best raar," Even kijk ik haar verbaasd aan, maar dan snap ik het. "Aha, ik snap je. Volgens mij zit er wél een een dolfijn is de kleine zeemeermin," Mompel ik lachend en kijk haar aan.

[1. Er zit geen dolfijn in The Little Mermaid ._.
    2. Haal de hoofden van jullie personages uit de kont van de personen waarop ze geilen, want ik irriteer me er dood aan dat ik genegeerd word]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Narissa schreef:
    2. Haal de hoofden van jullie personages uit de kont van de personen waarop ze geilen, want ik irriteer me er dood aan dat ik genegeerd word]

[waar zit je poppetje dan? Want al mijn poppetjes zijn vrij a.]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Narissa schreef:

[Sorry, maar ik ben geen sprookjes fan en omdat die mensen in de kleine zeemeermin water wezens zijn leek het me logisch. En twee; Als je je kut voelt omdat je genegeerd wordt moet je het zeggen, ik ga geen tien pagina's terug lezen. Hoe moet ik zien dat jij online bent? Als je chagrijnig bent hoef je dat niet op ons af te reageren. Mijn poppetjes geilen niet, ze praten normaal? Zie jij enig teken van sexueel gedrag? En als je je daar dood aan erger moet in een roleplay gaan schrijven waar geen amateurs zitten, zoals ik.]

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:31 ]

Ariël

Ik schud lachend mijn hoofd. "Hoe weet je zeker dat die dolfijn je niet gaat bijten ?" vraag ik grijnsend. Je weet toch nooit met zulke dieren.

Narissa schreef:

[Alsjeblieft zeg, stel je niet zo aan. Romantiek komt in iedere RPG wel voor, dus als je daar niet tegen kan rot je maar lekker op. Ik heb je bericht trouwens niet eens gezien. Als je genegeerd wordt quote je je bericht en meld je dat je genegeerd wordt. Met zeuren krijgen ze alleen maar een hekel aan je en dan negeren ze je al helemaal. Dank u.]

[Ach alsjeblief. Kom nou niet met dat gezever dat ik mezelf moet gaan quoten, want ik heb meerdere malen gevraagd waar ik kon inspringen, ik deed wat er van me gevraagd werd, en nog steeds kwam er geen reactie. Als het zo zit, stop ik met dit rpg]

Daniël.

"Hoe weet je zeker dat die dolfijn je niet gaat bijten?" Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. "Dat weet ik niet," Mompel ik. "Zullen we terug gaan naar het strand? Ik begin dorst te krijgen," Zeg ik tegen haar en maak aanstalten om terug te zwemmen. Misschien is deze omgeving leuker dan ik eerst dacht.

Jessy.

Ik merk dat Nathan - aan de manier hoe hij om mijn knuffel reageert - mijn knuffel niet verwacht had. Wanneer ik zijn handen om mijn rug voel, komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik laat hem los en kijk hem aan. "Eerlijk gezegd was het wel verfrissend," Lach ik. "Heb je misschien zin in een ijsje?" Ik knik. "Lekker," Samen lopen we over de houten vlonder, langs het gedeelte waar de hutjes aangrenzen, naar de boulevard. Het gedeelte op het strand met een paar huisjes. Volgens mij zal daar vast wel een ijssalon zijn.

[Mensen rustig, ga niet ruzie maken om een zo dom iets. en @Narissa, als je nog mee wilt doen kan ik anders wel een van mijn poppetjes naar die van jou sturen?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Narissa schreef:
    [Ach alsjeblief. Kom nou niet met dat gezever dat ik mezelf moet gaan quoten, want ik heb meerdere malen gevraagd waar ik kon inspringen, ik deed wat er van me gevraagd werd, en nog steeds kwam er geen reactie. Als het zo zit, stop ik met dit rpg]

[Ik word er niet blij van als iemand stopt met een roleplay, maar ik heb net zeker tien pagina's terug gelezen en ik heb géén reactie van je zien staan. Ligt het aan mij of aan jou?]

Narissa schreef:

[Wauw, dat zou lekker rustig zijn. En dan word jij niet meer genegeerd. Iedereen blij. :')]

Narissa schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]

IHeartMusicc schreef:
    [ Wordt wakker op het strand. Gewoon beginnen staat ook in beginpost xd]

Narissa schreef:
    Joshua Matt Benson

Met barstende hoofdpijn word ik wakker. Ik open mijn ogen wanneer ik geen bed onder me voel, en ik sluit ze weer zo snel mogelijk wanneer een felle zon in mijn ogen schijnt. Ik hoor het geruis van water, en ik ga rechtop zitten. Langzaam open ik mijn ogen, zodat ze aan het licht kunnen wennen. Verbaasd kijk ik rond. Waar ben ik, en hoe ben ik hier terechtgekomen?

Nathan

Al snel kwam er een beeld van 'Ben & Jerry's' in mijn zichtbeeld. Eenmaal binnen keek ik rond. Er was niemand achter de kassa te zien. 'Vreemd...' Mompelde ik. 'Nou ja. De cassïere zal zo wel terug komen. Wat voor smaak wil jij?'