• Ik heb net dus Google Chrome gedownload, en hij is veel sneller. :'DDDD Ik wist wel dat die sneller was, maar ik wachtte tot het uiterste. Maar net werd ik gek van Internet Explorer dat hij niks laadde en ik een eeuwigheid moest wachten. Maar oke 8D. En alles gaat nu zo snel hehe, echt leuk. (cat)
    Ook ben ik blij om het feit dat ik morgen vrij heb, en dus nu al weekend heb. Maar ik moet wel leren voor de proefwerkweek die maandag weer begint.. Maar ik heb vrij en lang weekend. 8D

    Maar okay, zijn jullie ook blij? 8D

    Haha, Chrome is inderdaad geweldig. :3
    En ik moet nog een heel werkstuk schrijven, mweh. Maar Quizlet leidt me steeds af. (no_chears)

    Haha yay, Google Chrome is geweldig!
    En ik ben ook blij! Ik heb nu weekend en maandag ben ik ook vrij. Dat is dus een extra lang weekend, yay! Dus ik ben ook blij! :'D

    Google Chrome is heilig, haha. :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik ben ook vrij :3 Bernrode ftw.

    Ik was blij, maar nu niet meer :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik was een hele dag lang goedgezind, en nu ineens... *poef* weg ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik was de hele dag vrolijk door het mooie weer ^^.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, niet echt. Moet nog heel veel leren voor Grieks.. Hoofdstuk 10 t/m 20 alle woordjes. Like, dat doe je je leerlingen toch niet aan D:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik gebruik gewoon internet omdat dat bij prima werkt
    Ik heb morgen debat voor Nederlands en ik ga nu al dood van de zenuwen
    En ik moet een schrijfopdracht voor Spaans inleveren, maar mijn boeken liggen nog op school.
    Maar ik ben blij omdat het zulk lekker weer is en ik heb een hele gezellige middag gehad met 1 van mijn beste vriendinnen ondanks het feit dat een boek dat ik heel graag wou nergens te krijgen was was het echt leuk. We hebben ons huiswerk gemaakt in de hema, we hebben een handtekening van de schrijver van het boekenweekgeschenk en hij gaf me een complimentje over mijn naam.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een nieuwe computer, en alles gaat ook veel sneller, dus ik ben ook blij =D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb ook Chrome, die is idd fijn :3

    Kinda, music makes my day a lot better. :''D Alleen word ik gek van dat gezeik op school, maarja. 8D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 14:08 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ben ik de enige bij wie Chrome gewoon echt heel erg suckt? Het werkt bij mij echt helemaal niet. In het begin deed het het perfect, maar na een tijdje begon hij heel slecht te werken. Bij mijn vader én mijn moeder. Toen ben ik weer terug gegaan naar explorer, en nu zit ik op firefox :')

    Maar, ik voel me eindelijk weer beter. Ik voelde me de laatste tijd echt heel erg belabberd. Hoofdpijn, duizelig, veels teveel stress. En nu voelt het gewoon sinds een hele tijd rustig in mijn hoofd. Nog wel duizelig enz. maar toch ^^

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 14:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jaaa, ik ben best blij, ik heb een 8,5 gehaald voor mijn mondeling Nederlands daarnet!


    Bad decisions make good stories.