• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik zuchte eventjes. "Waarom vertel je het niet gewoon..." Ik vroeg me echt af wat het probleem was, ik hield er niet van als mensen zich ongemakkelijk of geirriteerd voelden in mijn bijzijn.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik haalde mijn schouders op om an te geven dat ik het niet wil zeggen.
    Ik leg het hangertje terug en loop naar het raam en kijk naar buiten.

    [Meot eten. ;) Daarom zo kort.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik liet Cassie los en ging naast hem staan. "Je bent moeilijk te doorgronden." zei ik terwijl ik ook naar buiten keek. Ik legde mijn hand op zijn schouder.

    [Eetsmakelijk!]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:38 ]


    Your make-up is terrible

    [Eet smakelijk! Kan iemand misschien iets doen met Damon?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Zou ik nog in kunnen stromen?^^(ik weet niet of het nog echt verstandig is aangezien er al 5 topics van zijn^^)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Natuurlijk! Doe gewoon alsof je een nieuwe bewoner bent en dan kun je zo meedoen. Want in het begin hoef je ook niks te weten. Dat vind je vanzelf allemaal uit =3]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Natuurlijk! Maak even een rol aan en kom als nieuwe bewoner binnen. Dat kan altijd]


    Your make-up is terrible

    [En kies een vrije kamer nummer uit.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [rol gewoon in rollentopic zetten nietwaar^^]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Yup. =3]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik merte dat Luca naast em kwam staan.
    "Je bent moeilijk te doorgronden." Zegt hij, ik kijk vanuit mijn oogehoek naar hem. Hij legt zijn hand op mijn schouder.
    "Dat weet ik." Zeg ik met een klein lachje, en kijk weer naar buiten en vogel vliegd rakelings langs het raam. Ik kijk hem na, het is een Merel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Waarom wil je het niet zeggen?" fluister ik zacht naar hem, zodat Cassie ons niet hoort.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Jaloezie..." Zeg ik zachtjes, zo goed?
    Ik doe mijn armen overelkaar en kijk naar de weg, er lopen af en toe wat mensen langs en er rijden ook auto's.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Het duurde even tot het doordrong en ik realiseerde wat hij ermee bedoelde. "Sorry." mompelde ik. "Dat had ik niet door." Wat stom van me, ik had het best kunnen merken! Maar bij zulke dingen dacht ik gewoon amper na, als het om jongens ging.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Het geeft niet. Denk ik." Zeg ik zachtjes.
    Ik zucht zachtjes en ga dan in het venster zitten.
    Ik begon trek te krijgen, maar ik had geen zin om op te staan.


    Ich liebe dich 27.12.23