• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Mary Lea Ché
    "Je maakt je gewoon teveel zorgen." glimlach ik. "Mij doe je niet zomaar pijn hoor." lachte ik naar hem. "Ik liet mijn hand over zijn gezicht glijden en volgde de volmaakte contouren.

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    "Je maakt je gewoon teveel zorgen" glimlachte ze. Ik knikte, dat was waar. Ik maakte me echt teveel zorgen. "Mij doe je niet zomaar pijn hoor." lachte ze. "Ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt. Dat is alles" zei ik mompelend. Ze legde toen haar hand in mijn gezicht en liet hem glijden over mijn contouren. Het voelde zo lekker warm aan. Mijn huid tintelde ervan en er liep een rilling langs mijn rug. "Oh dat is echt heel lekker." Ik glimlachte lief naar haar en boog langzaam voor over. In mijn hoofd speelde zich een gevecht af. Wel of niet doen? Ik waagde het erop. Ik kwam met mijn hoofd tot vlak voor die van haar en kuste haar toen heel zachtjes.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:13 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    Mijn adem stokte in mijn keel als zijn lippen die van mij aanraken. Ik boog ook iets zijn richting in en kuste hem zacht en langzaam terug. Ik werd duizelig en vergat hoe ik adem moest halen.

Your make-up is terrible

[Komen Solomon en Cassie ook nog trouwens? ;c}

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    [Komen Solomon en Cassie ook nog trouwens? ;c}

[ik kom zo, ben bijna klaar met school (:]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Darren Dimir
    Mijn hele lichaam warmde op, ik voelde me weer menselijk en ik verloor mezelf ik de kus. Ik legde mijn hand zachtjes op haar wang en streelde die. Na een tijdje verbrak ik de kus en zakte een beetje in elkaar. Mijn borstkas ging snel op en neer, hoewel ik niet eens lucht hoefde te halen. Deze kus, hij was.. Hij was geweldig. "Die kus was echt.. geweldig. Dankjewel dat je me niet wegduwde of zo."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon Vigée-Lebrun

"Tja kan." Zeg ik en laat me achterover vallen op het bed.
    Ik pak de deken en trek hem over ons drie heen.
    Ik staar naar het plafond. "Was ik vervelend gisteravond?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

[Lé abo.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Wat doet Scarlett eigenlijk? Want Damon is alleen beneden.]

[Yo, ik had gereageerd ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary Lea Ché
    Mijn hart bonsde als nooit tevoren toen Darren de kus verbrak, waarschijnlijk kon hij hem nog beter horen dan ik dat kon. "Die kus was echt.. geweldig. Dankjewel dat je me niet wegduwde of zo." Ik bloosde. "Ik wilde je helemaal niet wegduwen." zei ik.

Luca Jones
    "Een beetje." Gaf ik toe. "Maar ook erg grappig, ik heb erg gelachen." zei ik erachter aan. "Maar misschien kan je de volgende keer beter niet drinken, of minder tenminste." fluisterde ik.

Your make-up is terrible

Solomon Vigée-Lebrun

Ik knik.
    "Dat is wel handiger ja. Weet je, alles wat ik me herinnerde is dat Hanna tegen me pratte en dan ik ging slapen." Zeg ik nadenkend.
    Ik kijk vanuit mijn ooghoek naar Cassie die nogsteeds op Luca's borstkas ligt. Kan ze niet anders gaan liggen of zo? Ik ken geïrriteerd terug naar het plafond.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie Raven Benson
    Langzaam doe ik mijn ogen op en til mijn hoofd een stukje op zodat ik Solomon en Luca aan kan kijken. Dan werp ik een blik op de klok, ik heb niet zo lang geslapen. 'Sorry,' grinnik ik, 'ik val nogal snel in slaap,' leg ik uit. 'Vooral als ik een lekker kussen heb,' voeg ik er nog aan toe waarna ik naar Luca knipoog.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Scarlett ligt op de bank te slapen.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Luca Jones
    "Hanna waarschuwde je alleen maar even, je praatte veel onzin." Ik vormde het woord vampier met mijn mond. "Goedemorgen Cassie." glimlach ik naar haar. Ik moest lachen om haar reactie. "Je mag me altijd als kussen gebruiken hoor!" zeg ik meteen.

Your make-up is terrible