• Blèh, ik moest net werken en ze hadden precies een afspeellijst gekozen waar allemaal van NL smartlapliedjes opstonden... Ik heb niks tegen Marco Borsato en Guus Meeuwis en de meeste NL-rappers, maar alseblieft géén Jeroen van de Boom en weet ik veel wie. En dan drie uur achter elkaar :W
    Blegh, dan vul ik echt de vakken van de Jumbo met plezier. Not.

    (Als je werkt) Wat draaien ze allemaal voor gewèldige -ahum- liedjes bij jullie op het werk?
    Als er btw ergens spel/typfoutjes staan, ik zit op mijn mobiel en mijn uitklap toetsenbord doet het niet meer :W


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    Ik werkte ook bij de Jumbo. Ik deel je lijdt, het was echt vreselijk. En dan telkens die vreselijke reclames voor de jumbo tussendoor D:


    Nou het is met mijn collega's wel gezellig ofzo, het is gewoon die muziekkeuze, die is niet helemaal... Mijn smaak ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan hier maar 1 ding op zeggen.
    THE HORROR!!! D:
    Ik zou er echt zelfmoordneigingen van krijgen, of een bloedbad aanrichten.
    Gelukkig kan ik gewoon met me mp3 op m'n werk doen. :'D

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:57 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik mag niet werken van mijn moeder, ze is bang dat iemand me naar binnen sleurt tijdens het folders bezorgen ofzo.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nu thuis qmusic onder folderen mp-3 en op mijn stage week kindermuziek denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bond schreef:
    (...)

    Nou het is met mijn collega's wel gezellig ofzo, het is gewoon die muziekkeuze, die is niet helemaal... Mijn smaak ;]

    Waar ik werkte had ik geen collega's. Alleen maar zeurende mensen.(cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waar ik werkte had ik geen collega's. Alleen maar zeurende mensen.(cat)

    Huh? Waar werkte je dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Huh? Waar werkte je dan?

    Jumbo Enschede, op de brood afdeling. En er was altijd wel iets fout met wat ik deed. En ze konden daar ook niet plannen en rekening houden met anderen. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij draaien altijd bij ons in de winkel een cd van Guus Meeuwis, omdat we die ooit verkochten.
    We draaiden eerst ook muziek van Adele, maar dat was ik na 1 week al zat.


    Today will be Girl's Day party with you~

    De Jumbo schijnt trouwens sws echt een rot winkel te zijn om te werken. Bij ons in elk geval moet je de hele tijd lachen. Zo niet, word je daar op aangesproken. Ze tikken je echt met alles op je vingers, en alles moet helemaal perfect. Precies de reden waarom ik bij de Albert Heijn ga werken. Ik hoop dat ze daar een beetje normale muziek draaien aangezien dat toch wel héeeeel erg prettig is:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    De Jumbo schijnt trouwens sws echt een rot winkel te zijn om te werken. Bij ons in elk geval moet je de hele tijd lachen. Zo niet, word je daar op aangesproken. Ze tikken je echt met alles op je vingers, en alles moet helemaal perfect. Precies de reden waarom ik bij de Albert Heijn ga werken. Ik hoop dat ze daar een beetje normale muziek draaien aangezien dat toch wel héeeeel erg prettig is:Y)

    O, nee hoor, tenminste, ik heb daar geen last van ;]
    Maar ik ben wel redelijk aardig tegen de klanten. Ik zeg niet bot nee ofzo. Als je aardig tegen de klanten doet, dan krijg je meestal ook een aardige reactie terug ;]
    Maar kan best zijn dat het erg streng is bij jullie. Bij ons niet.
    Ik vind het héél leuk om bij de Jumbo te werken :]


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jumbo Enschede, op de brood afdeling. En er was altijd wel iets fout met wat ik deed. En ze konden daar ook niet plannen en rekening houden met anderen. (cat)

    Hmm, ik krijg zo'n gevoel dat de allereerste Jumbo (waar ik dus werk, ik woon namelijk in Heeswijk-Dinther), het beste is. En in Veghel zijn ze wel leuk, maar ik weet het ook niet.
    Ik heb wel een beetje een weirde DKW-chef...


    Deep inside, I've never felt alive

    Sonatina schreef:
    Neem je eigen muziek mee? Of mag dat niet?
    Ehm, ik loop gewoon folders dus ik neem gewoon mn mobiel mee dus dat komt wel goed (:

    Bij de Action draaien ze geen muziek, en met mn krantenwijk kan ik zelf mn muziek bepalen haha.
    Maar bij de manege draaien ze altijd 538 (:


    Everything you want comes after you stop looking for it