• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Gereserveerd voor Buzolic
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - thePineapple Teddy White - 29


    - Gereserveerd voor Buzolic
    - Gereserveerd voor HurtedHeart
    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19
    -
    -



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18

    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24
    -
    -
    -
    -

    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -[/blue]


    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21
    -
    -
    -
    -


    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22
    -
    -
    -




    •Personage informatie•

    Naam:
    Leeftijd:
    Welke Pelgrimstocht:
    *Rol:
    Uiterlijk (Foto én beschrijving):
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Je mag max 3 personages

    *Met rol bedoelde ik dus; welke rol heeft jou personage binnen Terra Nova.
    Dat kan van alles zijn;
    Bewaker, schooljuf, verpleegster, bouwvakker, Marktkramer, zowat alles wat we hier ook hebben.
    De mensen van de 6de Pelgrimstocht zijn in het algemeen volwassene en zijn zowat de rebellen.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)

    De 1ste Pelgrimstocht zijn de eerste mensen die in Terra Nova kwamen wonen.
    De 2de tot de 5de is dus gewoon later gekomen maar zijn zowat gelijk aan de mensen van de 1ste


    Oke dankje wel! Mag ik nog meedoen met de RPG?

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Oke dankje wel! Mag ik nog meedoen met de RPG?

    Natuurlijk mag dat, zo lang er streepjes vrij zijn, ben je welkom :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke vet! Dan ga ik nu een karakter maken!




    Naam: Seyenna Mayfield
    Leeftijd: 24
    Welke Pelgrimstocht: 4e
    *Rol: Bewaker en schooljuf (lees voor uitleg ‘Geschiedenis’)
    Uiterlijk (Foto én beschrijving): blanke huid, lange, blonde krullen, felblauwe ogen, egale huid, slank, atletisch en een gracieus gebouwd lichaam
    Familie: Seyenna is enigst kind. Ze heeft twee liefhebbende ouders, die allebei in 2147 achterbleven. Uit een onenightstand heeft ze een dochtertje overgehouden: de zesjarige Lily, die ze natuurlijk wel heeft meegenomen.
    Innerlijk: Seyenna is een vrolijke verschijning. Ze is altijd vriendelijk, meelevend en sociaal. Ook is ze behoorlijk slim. Ze kan helemáál niet tegen haar verlies. Ze is een ongelofelijke doorzetter en behoorlijk koppig. Ze is een felle dame en houdt er niet van om haar zwaktes te tonen. Seyenna is onverschrokken en onbevreesd: ze is nergens bang voor. Seyenna is een echte die-hard en zal nooit opgeven totdat ze haar doel heeft bereikt.
    Geschiedenis: Seyenna heeft altijd een vrij goed leven gehad. Liefhebbende ouders, een goede familie, veel vrienden en al op een hele jonge leeftijd een goede baan. In de tijd en ruimte waarin ze geboren is werkte ze al vanaf haar 15e als agent. Tussen de bedrijven door heeft ze gestudeerd om ook als schooljuf aan de slag te kunnen. De reden hiervoor is dat ze gek is op kinderen en houdt van afwisseling in het leven. Vanwege haar veelzijdigheid als gedisciplineerde en principiële agente en bedreven, liefhebbende lerares heeft Terra Nova haar gerekruteerd.
    Extra: linkshandig, sportster (dansen, hardlopen en zwemmen), ze kan erg goed schieten en vechten.


    [Misschien creeër ik haar dochtertje later nog! Ik weet dat het Innerlijk niet hoeft, maar zo vond ik haar compleet.]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:45 ]

    Dat lijkt wel een beetje de vrouwelijke versie van mijn Peyton :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja? Waar staat jouw Peyton dan?:P ga ik m ff bekijken :p

    edit oh nvm, ik heb m al gevonden :p

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:51 ]

    Pagina twee. Bepaalde karaktertrekjes, en hij is ook linkshandig, bijna even oud ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja ik zag het!:P ik heb haar links gemaakt omdat ik dat zelf ook ben whaha :p naah karakter lijken ze niet heel erg op elkaar vind ik!(a) Ik wilde een x een ouder karakter dan ik normaal speel. Ik wilde eerst 25 doen, maar dat vond ik zo'n perfect afgerond getal (a) dus koos ik voor een jaar jonger whaha :p

    Zal ik er nog maar een jongen bij doen? Er zijn veel meer meisjes ;3

    Naam: Jake Jason Diame
    Leeftijd: 22
    Welke Pelgrimstocht: 6
    Rol: Spion. Hij woont eigelijk in Terra Nova omdat hij daar Spionneerd. Hij zorgt daar voor het eten en hij steelt onopgemerkt Medicijnen en andere dingen. Niemand weet van Terra Nova dat hij in Pelgrim groep 6 Zit en hij dus een Zesser is.
    Uiterlijk:

    Jayden heeft zwarte haren meestal ineen kuif van rond de 6 centimeter. Hij is vrij gespierd en je kan zijn spieren duidelijk zien. Zijn Ogen zijn chocolade bruin en hebben soms een beetje goud te bevatten. Hij is vrij groot rond de 1.83. Hij is niet super breed gebouwd, maar hij heeft een gespierde kaaklijn.
    Familie: Zijn familie leeft nog, maar hij herkent ze niet meer. Zijn verleden is een groot zwart gat
    Geschiedenis: Toen hij 18 was heeft hij een erge ziekte gehad wat al zijn geheugen wiste. Hij weet ook niet meer wie zijn ouders zijn.
    Extra: Hij doet aan vecht sporten en kan vrij goed omgaan met een geweer. Hij is geen leerling meer van Mason hij is geslaagd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Seth Nino Parker
    Leeftijd: 20
    Welke Pelgrimstocht: 4e
    *Rol: Soldaat
    Uiterlijk (Foto én beschrijving):


    Seth heeft zwart haar met een licht bruine/caramel kleurige pluk. Zijn haar zit vrijwel elke dag door de war. Zijn ogen donker groen met een opvallend licht bruin randje. Door het trainen als soldaat heeft hij een goed afgetraint figuur. Seth is 1.89 lang maar lijkt kleiner. Daarnaast heeft hij ook zwarte ear gauges:


    Familie: Seth heeft een oudere broer die weigerde mee naar Terra nova te gaan. Zijn ouders zijn gelukkig wel met hem mee gegaan omdat ze een gezonder leven wilde leiden.
    Geschiedenis: Seth heeft het altijd goed gehad. Zijn broer en ouders hebben hem altijd beschermd. Omdat dit hem zo'n veilig gevoel gaf besloot hij soldaat te worden zodat hij andere kon beschermen. Seth is geschoold maar heeft als soldaat zijn diploma niet echt meer nodig.
    Extra: Seth is bi maar durft er niet voor uit te komen omdat hij soldaat is e hij bang is voor de reacties van zijn omgeving.

    Hahah yay! Peyton is niet het enige bi'tje meer!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Hahah yay! Peyton is niet het enige bi'tje meer!


    Precies ik vond hem zo lonely <3

    Wel, ik kan uit Peyton's naam zeggen: Seth me gusta!

    :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oelalala :9~