• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Gereserveerd voor Buzolic
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - thePineapple Teddy White - 29


    - Gereserveerd voor Buzolic
    - Gereserveerd voor HurtedHeart
    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19
    -
    -



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18

    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24
    -
    -
    -
    -

    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -[/blue]


    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21
    -
    -
    -
    -


    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22
    -
    -
    -




    •Personage informatie•

    Naam:
    Leeftijd:
    Welke Pelgrimstocht:
    *Rol:
    Uiterlijk (Foto én beschrijving):
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Je mag max 3 personages

    *Met rol bedoelde ik dus; welke rol heeft jou personage binnen Terra Nova.
    Dat kan van alles zijn;
    Bewaker, schooljuf, verpleegster, bouwvakker, Marktkramer, zowat alles wat we hier ook hebben.
    De mensen van de 6de Pelgrimstocht zijn in het algemeen volwassene en zijn zowat de rebellen.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oeeehh ik ga een kleine jongen maken :D]

    Naam: Teddy White
    Leeftijd: 29
    Welke Pelgrimstocht:De 1e
    Rol: In de moderne tijd was ze botaniste en nu brengt ze alle planten in kaart.
    Uiterlijk:


    [Ze ziet er meestal wel vrolijker uit hoor]
    Teddy is een beetje lang en slungelig, maar toch aardig gespierd. Ze is best sterk, wat goed van pas kan komen tijdens haar zoektochten naar nieuwe planten en haar onderzoeken. Haar haar is kort en krullend en haar ogen hebben opvallend grijze irissen.
    Familie: Teddy's ouders en jongere broer deden ook mee aan Terra Nova. Ze wonen ergens anders in het kamp en de relatie onderling is best goed.
    Geschiedenis: Teddy heeft een vrij normale jeugd gehad. Geen problemen, geen ruzie's, niets. Wel heeft Teddy altijd al een enorme obsessie voor natuur gehad. Ze wilde altijd alles weten over een bepaalde plant of een bepaald beestje en haar vader vertelde haar daar dan maar al te graag over.
    Extra: Teddy heeft in de tijd dat ze in Nova Terra woont al twee kleine encyclopedieën gemaakt over de plantengroei, maar haar onderzoek is nog lang, lang niet afgerond. Ze hoopt nog iemand te vinden die eenzelfde passie voor planten deelt zodat haar werk minder zwaar wordt, maar dat heeft nog geen succes gehad.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:51 ]


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Naam: Teddy White
    Leeftijd: 29
    Welke Pelgrimstocht:De 1e
    Rol: In de moderne tijd was ze botaniste en nu brengt ze alle planten in kaart.
    Uiterlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Ik moet even eten, maar de rest komt zo =D

    No problemo, ik heb tijd :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik een meisje van 2-5 reserveren?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oke het kleine jongetje staat bij mijn vorige rol

    x

    My god, wat een dotje!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    My god, wat een dotje!


    Hihi I love the kid <3

    Is dat niet dat jochie uit dat filmpje van het stoppen van Joseph Kony?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Heeeeeeu, die is van dat Kony-filmpje! :'D -ben zijn naam even kwijt, pardon me-
    Haha, echt een schatje is het <3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sweetest schreef:
    Is dat niet dat jochie uit dat filmpje van het stoppen van Joseph Kony?


    Yes he is ;3

    ik wil niks reserveren of zo maar ik moet dit gewoon zeggen: er komt geen tweede reeks van Terra Nova!! en ik keek er zo graag naar !!

    Naam: Aprilynne 'April' Stone
    Leeftijd: 18
    Welke Pelgrimstocht: 3?
    *Rol: verpleegster
    Uiterlijk (Foto én beschrijving): Ze is redelijk klein, bleek en heeft blondbruin haar en groenbruine ogen.


    Familie: Haar supergeniale broer is degene die gerecruteerd werd, haar vader is gestorven en ze leeft bij haar moeder.
    Geschiedenis: Ze stond altijd in de schaduw van haar broer en is vastbesloten een nieuw leven te beginnen, dat het anders zal zijn. Na de dood van haar vader is ze heel hard geworden, ze kan perfect voor zichzelf zorgen en haar bezorgdheid.
    Extra: Ze is eigenlijk best slim, al valt het niet op naast haar broer, ze weet veel over biologie, Chemie en Fysica, maar ook psychologie, ze leert meer en meer dingen bij.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wow, dit klinkt echt super cool! Alleen.. ik ken de serie niet!:(

    ^Ik ook niet, maar improviseren toch? Haha (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb echt de neiging nog een klein kind te maken ;3]