• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik ben blij dat ik bij het liefste meisje van de hele planeet ben. Ik val bijna is slaap. Niet dat je saai bent, maar het zal wel rond 3 uur zijn."
    Ik ben blij dat hij niet kan zien hoe ik bloos na die eerste zin. Ik voel mijn wangen gewoon gloeien. Als hij nogal onhandig verder gaat moet ik even lachen. Ik ben zo'n idioot dat ik niet eerder beseft heb hoe schattig hij is.
    "Ik ben ook moe," vat ik samen wat hij net wilde zeggen.
    Snel geef ik hem nog een kusje op zijn mond terwijl mijn hand die van hem zoekt. Als ik die gevonden heb, draai ik me op mijn anderen zij zodat ik met mijn rug naar hem toe lig. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en leg zijn arm over mijn middel. Langzaam maar zeker val ik in een diepe slaap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ze lacht even. "Ik ben ook moe," Geeft ze toe. Ik krijg nog een klein kusje op mijn mond en daarna houdt ze mijn hand vast. Ze gaat het haar rug naar me toe liggen en kruipt dichter tegen me aan. Daarna legt ze mijn arm over haar middel. Haar ademhaling wordt zachter en ik weet dat ze slaapt. Zelf val ik ook ik slaap. Het is een droomloze, diepe slaap.

    [Tijdsprong naar de volgende ochtend?]

    [ik vind het best]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tijdsprong naar de volgende ochtend!

    Het is nu 9.43.

    Dave.

    De zonnestralen die door het kiertje in de gordijnen naar binnen vallen blijven rusten op Chrissie's haar. Ze lijkt net een engeltje. Stiekem is ze dat ook, of toch niet? Ik grinnik even bij de gedachte en rek me uit.
    De kamer is niet donker en ik kan de klok aan de muur aflezen; 9.47. Ik twijfel, zal ik haar wakker maken?
    Ik draai me om. Nog een paar minutjes dan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 10:25 ]

    [welke dag is het eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb echt geen idee.. zullen we vrijdag doen?]

    [Ik vind het goed, dan moeten ze gewoon naar school lijkt me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, dat lijkt me wel logisch. ;D]

    Jason Ruben Holyfield.

    Ik word langzaam wakker uit een diepe slaap. De pijn schiet door mijn hoofd; Een kater. Fijn.. Ik kijk op de wekker, te laat voor school. Boeiend. Ik stap uit mijn bed en loop door naar de douche. Ik poets mijn tanden, was mijn gezicht, doe deodorant én een luchtje op en trek daarna mijn kleren aan. Mijn kleding bestaat uit een donkere, versleten spijkerbroek en een grijs t-shirt met 'n v-hals.
    Na een kort ontbijt - In mijn eentje, zoals altijd, want mijn ouders en broers en zussen zijn op werk/school - pak ik mijn tas, stop daar mijn boeken in, loop naar de voordeur en sluit het huis af. Ik wacht op de bus en voor ik het weet ben ik op school.
    Op een rustig tempo slenter ik de school in. Op de televisie's met roosterwijzigingen kan ik zien dat ik eerst drie uur vrij heb. Lekker dan, nu moet ik wachten. Ik sjok naar mijn kluis en smijt er mijn boeken in. Ik kan niet wachten tot het vakantie is.

    Hayley Celine Grey
    Ik schrik op als iemand me heen en weer schud en kijk recht in het gezicht van Jake, mijn broer. 'Je moet naar school,' zegt hij grinnikend als hij door heeft dat ik schrok. 'Jaja, ik kom al,' mompel ik waarna ik mijn bed uit glij en hem de deur uit duw. Snel kleed ik me om en loop ik naar beneden. 'Wanneer ben jij eigenlijk thuis gekomen?' vraag ik aan mijn broer. 'Vannacht, je sliep toen al,' antwoordt hij. Ik knik en eet mijn ontbijt op. 'Kom, ik breng je naar school,' glimlacht Jake waarna hij naar buiten loopt. Ik gris mijn tas van de eettafel en loop naar buiten waar Jake al in de auto zit. Een kwartiertje later ben ik al op school. 'Dank je voor de lift,' glimlach ik nog waarna ik de school binnenloop. Mijn blik valt op de roosterwijzigingen en ik zucht diep als ik zie dat de eerste drie uur uitvallen. Lichtelijk geïrriteerd loop ik verder naar mijn kluisje. Jason staat bij die van hem. 'Hee,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    Plotseling hoor ik iemand naast me. Het is Hayley. Ze ziet er bijzonder goed uit! Volgens mij is ze naar de kapper geweest.
    "Hee," Groet ze. De meest originele begroeting die ik ken. Ik glimlach.
    "Goedemorgen!" Probeer ik zo vrolijk mogelijk te zeggen, enkel belemmerd mijn kater me daarin. Ik schud even mijn hoofd en haal dan een aspirientje uit mijn kluisje. Met een flesje water slik ik 'm weg. Nou hopen dat ik me straks beter voel.

    Chrissie

    Ik open mijn ogen en knijp ze meteen weer stevig dicht. Verdraaid zonlicht. Terwijl ik me uitrek verlaat een kleine kreun mijn lippen. Als Dave's geur tot me doordringt, besef ik pas dat ik niet alleen lig.
    Ietwat gegeneerd verberg ik mijn gezicht onder de lakens. Dat moet mij weer overkomen. Ik ben het ook helemaal niet gewend om naast een jongen wakker te worden en ik ben het niet gewend een vriendje te hebben. Logisch toch dat ik vergeet dat dat nu even wel het geval is voor beide zaken?
    Met rode blosjes op mijn wangen piep ik onder het laken vandaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave Harvey Leathers.

    Naast me hoor ik een zachte kreun. Dat moet Chrissie zijn. Ik draai me om en kijk naar haar. Ze heeft haar ogen nog dicht en haar wangen zijn licht rood; Schattig.
    "Goedemorgen schoonheid," Zeg ik opgewekt en haal even een hand door mijn haar dat verward zit.