• Ik heb morgen een p.w. Nederlands. Alleen ik snap iets niet. Verwijswoorden. Wanneer het hem of haar wordt. Bijv. deze zin: Rotterdam is in de wereld zeer bekend door .. haven. Wordt het dan hem of haar? Zijn daar regels voor? xo

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:46 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Haar toch? Steden zijn volgens mij altijd vrouwelijk. Evenals organisaties en nog wat dingen, maar dat weet ik niet zo zeker. Ik ben niet zo héél goed in NL.


    Deep inside, I've never felt alive

    Rotterdam is in de wereld bekend door zijn haven. Zou ik zeggen, maar in die zien klinkt haar het beste, als je zou moeten kiezen tussen hem of haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hangt van het geslacht van het antecedent af.


    I am an idiot, I move.

    Ik weet alleen dat boten en auto's vrouwelijk zijn. Ohja en een school is ook vrouwelijk :"D


    Let it come and let it be

    Bond schreef:
    Haar toch? Steden zijn volgens mij altijd vrouwelijk. Evenals organisaties en nog wat dingen, maar dat weet ik niet zo zeker. Ik ben niet zo héél goed in NL.
    Nee ik ook niet pff.. Maar zoiets had ik ook gehoord, ook clubs toch ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    door haar haven. Hem klinkt absoluut niet in mijn oren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is haar haven, vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet ><


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Google..? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DarkSavior schreef:
    door haar haven. Hem klinkt absoluut niet in mijn oren.
    Maar wat nou als je het niet hoort? Is er dan een regel?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Endure schreef:
    Google..? --''
    Kan niks vinden ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja. Er zijn regels voor, en waarschijnlijk staan ze gewoon in je boek, en anders anders heeft je leraar ze verteld. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Ja. Er zijn regels voor, en waarschijnlijk staan ze gewoon in je boek, en anders anders heeft je leraar ze verteld. :W
    no.. Er staat dat je het mag opzoeken in het woordenboek, maar dat mag niet bij het pw --"

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:01 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chiefly schreef:
    (...)no..

    Natuurlijk wel.


    I am an idiot, I move.

    Er is een bèta online, ik zou het haar even vragen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Complexity schreef:
    Ik weet alleen dat boten en auto's vrouwelijk zijn. Ohja en een school is ook vrouwelijk :"D

    Ik dacht juist dat school mannelijk was door 'de'?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right