• Mensen denken volgens mij dat ik een of andere pop ben, waar ze maar alles mee kunnen doen wat ze willen ofzo. Vrijdag is mijn gala, en ik zou vantevoren naar een vriendin gaan, haren doen etc. en daarna met haar meerijden. Komt ze vandaag aan met dat ik waarschijnlijk niet mee kan rijden, omdat er al 5 anderen komen. Die ze later gevraagd heeft. Fijn, oke, ik ga wel alleen, ook goed. Sorry voor dit gezeik, maar ik moest dit even kwijt. ;3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat had ik 2 weken geleden nog. 'Oja Elisa, je kan niet mee, want die mensen die het 3 weken na jou hebben gevraagd hebben meer recht.' :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha dan zou ik haar haar ook niet gaan doen. Zo simpel is het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shit, ik zie nu pas dat dit bij creativiteit staat. Kan iemand het verplaatsen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Errin schreef:
    Haha dan zou ik haar haar ook niet gaan doen. Zo simpel is het.


    Wel lullig.


    The odds are néver in our favor.

    Errin schreef:
    Haha dan zou ik haar haar ook niet gaan doen. Zo simpel is het.


    comfort in c h a o s

    Dat is echt super lullig.

    Ik zou gewoon echt zo iets hebben van f*ck julie. En ik zorg er zelf voor dat ik het leuk gaat hebben.


    Some angels have no wings.

    Cadentium schreef:
    Wel lullig.


    Ja, en ik kan dan wel lekker in m'n eentje naar dat gala.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Wel lullig.
    En het is niet lullig voor haar dat ze niet meer mee kan ofzo. Sorry, maar als ze tegen mijn bitchy doen, kunnen ze dat terug verwachten. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)En het is niet lullig voor haar dat ze niet meer mee kan ofzo. Sorry, maar als ze tegen mijn bitchy doen, kunnen ze dat terug verwachten. :')


    Van mij niet. Ben ik te lief voor geloof ik..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Van mij niet. Ben ik te lief voor geloof ik..
    Heb je geen klasgenoot in de buurt waarmee je kan gaan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Heb je geen klasgenoot in de buurt waarmee je kan gaan?


    Ja een andere vriendin, maar het probleem is dat die nogal.. chaotisch is zegmaar, en dan vaak op het laatste moment aankomt met "ik kan niet" ofzo. Nou accepteer ik dat wel omdat ze gewoon echt een goede vriendin is, maar dat risico ga ik bij een gala niet nemen haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Ja een andere vriendin, maar het probleem is dat die nogal.. chaotisch is zegmaar, en dan vaak op het laatste moment aankomt met "ik kan niet" ofzo. Nou accepteer ik dat wel omdat ze gewoon echt een goede vriendin is, maar dat risico ga ik bij een gala niet nemen haha.
    En een jongen ofzo? Heb je meteen een date. ;)
    Kunnen je ouders je niet brengen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)En een jongen ofzo? Heb je meteen een date. ;)
    Kunnen je ouders je niet brengen?


    Nope, ik vind op dit moment niemand leuk. En ja, mijn ouders kunnen me natuurlijk wel brengen, maar alleen gaan vind ik gewoon stom ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nope, ik vind op dit moment niemand leuk. En ja, mijn ouders kunnen me natuurlijk wel brengen, maar alleen gaan vind ik gewoon stom ):
    Zou ik niet mee inzitten, dan kan je een nog mooiere entrer maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    tja dat noem ik een van de toppunten van lulligheid, laatst had ik ook zoiets: had met een maat afgesproken om uit te gaan, stapt ie ergens anders bij de bus op helemaal prima, neemt ie een paar anderen mee, hebben ik en een andere goede vriend de rest van de avond niks meer van hem vernomen, wat heeft hij nou gedaan? hij is gewoon met die anderen ons gaan ontlopen..great -.-

    dus ja, heb er ook wel ervaring mee. in dat geval moet je de volgende keer maar eerst met iemand anders afspreken waarvan je wel zeker weet dat ze kan en dan gewoon niks op die ander uit doen. boontje komt om z'n loontje is dan het juiste spreekwoord :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.