• Titel zegt wel genoeg denk ik. Ik heb gisteren Robin Hood gezien - Film van 2010 - en dus had ik echt zin om een verhaal over hem te maken. Nu niet zo zeer rond hem, maar hij hoort er bij. Effe korte samenvatting anders.

    Inaya Longstride, de jongeren zus van Robin 'Hood' Longstride strijd jaren lang aan de zijde van haar oudere broer. Na jaren besluit de koning van Engeland, Koning Richard the Lionheart om terug te keren naar zijn land. Wanneer dit mislukt, besluit de groep van Robin terug te keren naar Engeland in hun eentje. Prins Alexander van Engeland, de jongere broer van Koning Richard ontloopt al jaren zijn doel. Hij zou moeten trouwen maar vind nooit de waren. Het koninkrijk van Engeland krijgt het hard te verduren en daarom besluit Alexander's moeder om hem onder te brengen in Nottingham. Hij hoopt nog steeds dat er een dag komt dat hij de ware liefde zal vinden en de troon kan opeisen en alles kan herstellen wat er ooit fout gegaan is.


    Nu ik weet niet goed of ik het moet doen aangezien ik best wel veel tijd hier in ga steken. Een trailer wil ik wel eens maken over dit. Waarom dit verhaal, wel dit is 1 van de History's momenten die ik eigenlijk best wel mag - Alhoewel ik over Goden, King Arthur enzo best ook wel graag lees/kijk -. Dus wat denken jullie dien of niet?
    Iemand dan een ideetje voor een titel?
    Dank je wel voor het helpen

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:16 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Erg mooie film en ben dus ook al zeker benieuwd naar dit verhaal, ik zou zeggen: vooral doen! Ook zou ik het verhaal dan graag willen lezen :) Misschien is 'The Longstride Chronicles' of iets dergelijks wel wat voor een titel?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Erg mooie film en ben dus ook al zeker benieuwd naar dit verhaal, ik zou zeggen: vooral doen! Ook zou ik het verhaal dan graag willen lezen :) Misschien is 'The Longstride Chronicles' of iets dergelijks wel wat voor een titel?

    dank je wel, ben nog steeds aan het twijfelen over een titel. Ik zou zeggen zeker soms deze topic checken want waarschijnlijk zet ik de link hier als het verhaal begint ^^
    Smil3


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things