• Hey, I love you all, bye <3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 16:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet even op gesprek op de voetbal.
    Geen idee waarvoor.
    Tot straks <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tot straks lieverd<333


    What's so bad about being different?

    succes sannee <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xStonem schreef:
    Deze week is voor mij al zwaar.


    ja voor mij ook,
    ik heb morgen pw m&o en daar moet ik echt een voldoende voor halen. En heb echt goed geleerd voor mijn doen. En ik ben zo bang voor morgen. BUHH


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    yoo best veel mensen zitten bij level 1 recht voor het podium zo ongeveer. Maar dat komt denk ik omdat die allemaal met zijn tweeën zijn ofzo?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    yoo best veel mensen zitten bij level 1 recht voor het podium zo ongeveer. Maar dat komt denk ik omdat die allemaal met zijn tweeën zijn ofzo?


    uhuh inderdaad c:
    Ik volg een meisje die is ook nederlands en die heeft zowat front row voor 5 april


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    uhuh inderdaad c:
    Ik volg een meisje die is ook nederlands en die heeft zowat front row voor 5 april


    ik heb een volger op 1ddutchfans en die gaat ook, maar ik weet niet meer precies waar ze zit. Al hebben we wel gezegd dat we moeten meeten ;D We moeten er echt even zoveel mogelijk meeten haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    ik heb een volger op 1ddutchfans en die gaat ook, maar ik weet niet meer precies waar ze zit. Al hebben we wel gezegd dat we moeten meeten ;D We moeten er echt even zoveel mogelijk meeten haha


    Uhuh een vriendin van mij (Margot) jij volgt haar volgens mij ook. Gaat ook 5 april c:


    What's so bad about being different?

    HOI !


    i'm broken, do you hear me.

    Woehoee, ik krijg mijn treinkaart vergoed, door mn cijfers van pww. Maar ik heb die andere ook nog niet terug betaald...
    Dus ik krijg zo 15 euro voor het weekend, die ik eigenlijk weer terug moet betalen, ofzo. lalalala


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Uhuh een vriendin van mij (Margot) jij volgt haar volgens mij ook. Gaat ook 5 april c:


    ja zij volgde mij ineens en ze reageerde dan een paar keer, dus ben ik haar ook gaan volgen, ook omdat k erachter kwam dat jij haar kent ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben er weer.
    Godverdomme sdfgdsg


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Ik ben er weer.
    Godverdomme sdfgdsg


    Waddup ;C


    What's so bad about being different?

    BenSelley schreef:
    HOI !


    HIYAA<33


    What's so bad about being different?

    HOOI CHELSEA EN MARRIT ;D

    haha marrit dat heb ik ook een keer gehad hoor, maar dat geef ik dan gewoon niet terug, moeten ze er zelf maar aan denken


    It's like I'm finally awake - One Direction.