• Korte samenvatting van het verhaal:

Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

Zouden jullie daar voor mij een cover bij kunnen maken? Maakt niet uit hoe ie eruit komt te zien dus laat je vrije fantasie maar lopen. Het enige wat ik wel graag wil is dat de woorden "The lost princess" erin staan verwerkt, dit is namelijk de titel van het verhaal.

Als je meer informatie nodig heb, moet je dat maar even zeggen, hoewel ik eigenlijk nog niks in mijn hoofd heb van hoe het eruit moet zien, dus ook geen plaatjes heb.

Keep your head up, keep your heart strong

DarkSavior gaat het vanmiddag voor je proberen.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    DarkSavior gaat het vanmiddag voor je proberen.

Merci!

Keep your head up, keep your heart strong

Hij is na veeeel werk eindelijk af. Ik hoop dat je hem leuk vind:

Het plaatje is aanklikbaar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.