• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik greep zijn hand en smeet hem ermee over mijn schouder naar voren, hij was een veertienjarig lichtgewicht, dus het lukte nog ook, ik zorgde dat alleen zijn voeten de klap opvingen, de rest ving ik zelf op met mijn rug. Niemand kietelde mij zonder daar zwaar voor te boeten, als hij het overleefde, vermoordde ik hem... Ik pinde hem weer tegen de grond aan.
    'Zal ik hier gewoon in slaap vallen ofzo, want ieder klein oefeningetje lijkt hier te eindigen?' vroeg ik hem plagerig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik had ook weer weg kunnen rennen als je dat liever hebt,' zeg ik. 'En kanje me even los laten? Ik sta/hang nogaal ongemakkelijk en ga liever zonder spierpijn de arena in.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik duwde hem met zijn rug plat op de grond, hij kon geen kant om omdat ik op en hem zat en zijn polsen tegen de grond drukte, gelukkig was deze gang verlaten, want dit zag er vast vreemd uit.
    'Lig je zo beter?' vroeg ik, ik pestte deze jongen graag.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Een beetje maar je beseft dat dit er heel vreemd uit moet zien?'
    Ik weet wel wat ik zou denken wat hier aan de hand was als ik aan kwam lopen. Of er zijn twee mensen aan het vechten of er ligt een stelletje en tussen een mentor een haar tribuut ziet dat er vast nog vager uit als normaal.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Dat weet ik. Misschien zou je dan moeten proberen om eruit te geraken?' suggereerde ik, ik was een harde lerares... En een vreemde, maar ik was wel effectief.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Tuurlijk dat ik daar niet aan gedacht heb, je bent alleen maar anderhalve kop groter en waarschijnlijk ook nog wel iets zwaarder maar ja, in de arena zou ik sowieso de kleinste zijn dus ik moet er maar aan wennen. Haar greep om mijn polsen is te sterk om ze gewoon los te trekken dus dat moet ik op een andere manier moeten proberen. 'Gewoon vriendelijk vragen helpt zeker niet?'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik schudde twijfelachtig mijn hoofd: 'Niet echt nee, maar als je in de arena tijd wil rekken tot een bondgenoot je komt helpen, kan je het altijd proberen, je tegenstander ligt zeker een tijdje plat van het lachen, je bent te schattig voor een arena, je bent zelfs nog kleiner dan '1m-60-December',' lachte ik, die bijnaam stak me al minder tegen dan vroeger...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Jammer.'
    Ik kom met een enorme kracht omhoog waardoor zij omtuimelt en dit keer zijn de rollen omgedraait en zit ik bovenop haar. 'Suprise!'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Kijk dat lijkt er al meer op, maar als je dat nu eens probeert met iemand die echt meer weegt dan jij, zoals die gast van 1, of die van 4, dan besef je toch wel dat je al lang dood bent hé?' Het feit dat er een gastje op mijn pijnlijke ribben lag, deed me mijn lach inhouden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ja hoor ik ben niet helemaal geschift. Ik zal er gewoon voor moeten zorgen dat ze me niet te pakken krijgen,' zeg ik terwijl ik mijn best doe om optimistisch te blijven. 'Doe ik je pijn? Je hebt net een behoorlijke smak gemaakt.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Zoals ik al zei, je bent niet echt een zwaargewicht, je bent met al je gewicht op mijn longen geland en ik adem nog steeds... Maar je hoeft niet echt groot te zijn om te winnen hoor, dat was/ben ik ook niet, je mot gewoon snel zijn!' glimlachte ik sufjes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Oké maar je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord, doe ik je pijn?'
    Ja noem me nou maar een softie maar ik kan er gewoon niet tegen als mijn vrienden pijn lijden en ondanks dat ik haar pas net ken voelt Demi al als een vriend.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ja, je doet me pijn, nee, ik heb er geen last van. De arena is een hel, maar lichamelijk kom je er sterker uit, met een erg hoge pijngrens. Mentaal is het minder positief, voor zover het al positief te noemen is... Maar het is lief dat je het vraagt,' ik glimlachte naar hem, hij was echt aardig, maar hij was een kind dat een grote kans maakte op sterven, dus ik mocht me niet te veel aan hem hechten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik sta op en trek haar ook overeind. 'Ga nou niet zeggen dat ik niet zo vriendelijk moet doen als ik in de arena ben heb ik het liefste een mentor die een beetje in een fatsoenlijke conditie is want als je dood gaat van de pijn heb ik ook geen zak aan je.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ahh, wat zijn we vriendelijk!' kirde ik. 'En zelfs als ik doodga van de pijn zal je wat aan me hebben, ik kan helder denken bij pijn, nog zo'n handige eigenschap uit die arena! Ik heb geen fatsoenlijk conditie nodig, als jullie goed spelen kan ik net zo goed de hele spelen in mijn bed doorbrengen, eten bestellen en naar de tv staren.' ik keek hem kil aan, maar kon het toen toch niet laten om door zijn haar te wrijven. 'Niemand komt zonder schade uit die arena, ik kwam eruit als een gek!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...