• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Lisanne, had je al gereageerd met Ivy?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Langzaam werd ik wakker, ik lag tegen iets zachts, ik opende mijn ogen.
    'Nolan? Dankje dat je gebleven bent!' zei ik zacht, een uurtje slaap deed wonderen, ik had geen één nachtmerrie gehad. 'Ik ga me omkleden.'
    Ik stond op en nam het bundeltje kleding van mijn bed. Ik strok de strakke soepele broek onder het jurkje, de stof was stevig, maar als ik erin zou slapen, zou het wel lukken. Daarna liep ik de badkamer in, ik gooide het jurkje in een hoek, sorry, Avox die het mocht opruimen...
    Ik trok eerst een stapless topje zonder mauwen aan, geen bandjes, want dat zou er niet goed uitzien met mijn schouderloze truitje. Het zat vanboven strak, anders zou het afzakken, het was ook eigenlijk te kort, maar het mocht zeker niet onder mijn truitje uitsteken, dat zou een complete ramp zijn! Ik mompelde tegen mezelf in hetzelfde vreselijke accent van mijn stylist. Daarboven trok ik het truitje aan, het topje was voor warme dagen, ja, hij dacht aan alles! Behalve aan verbrande schouders...
    Ik wreef het kersenspul op mijn lippen, het zag er redelijk fake uit, maar de kloofjes waren nog niet helemaal weg. Ik liep terug naar de kamer waar Nolan zat, ik was eigenlijk best snel.
    'En, hoe zie ik er uit?' vroeg ik sarcastisch. Ik opende mijn armen en spreidde mijn benen een beetje, zodat hij de nauwe, zwarte stof kon bekijken.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:31 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik grinnikte, waarna ik op een knopje drukte naast de deur. 'Graag 2 fish-and-chips please.' Ik keek Destiny even aan of het haar wat leek. Ze had moeilijk nog wat anders kunnen bestellen want voor ik het wist werd er op mijn kamer geklopt. Daar stond een jongen die iets ouder was dan ik met twee borden in zijn hand. Ik pakte ze aan van hem en sloot de deur. 'Zo, selfmade dinner.' Ik deed alsof ik het helemaal zelf gemaakt had en overhandigde vol trots haar het ene bord, terwijl ik met het andere bord naast haar op het bed neerplofde.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grinnikte en nam het bord aan. 'Thanks,' zei ik en glimlachte. Ik begon aan het eten. Zo damn, dit had ik nodig. Ik keek naar Rowan terwijl ik at.
    Toen ik klaar was bestelde ik voor ons beide nog wat drinken. Ik nam een slok en zette het op tafel, 'Dus,' begon ik toen. Ik hield mijn hoofd even schuin, 'Feestjes of thuis blijven zitten, Natuur of stad, Bos of jungle,' zei ik toen. Ik kon niet veel verzinnen maar dit was wel goed.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 12:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [MENSEN, OMFG, IK HEB KAARTJES VOOR THE HUNGERGAMES!!!!! IM FREAKING OUT!!!!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Hahah ik ook ik ga woensdag ! ;D ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {ARGH, IK MOET HEBBEN}


    Tijd voor koffie.

    [ Hahaha een vriendin trakteert me echt lief, en ze zei het me toen ik in de winkel stond en ik werd helemaal gek. Ik begon zomaar helemaal blij te doen en al die mensen daar keken me echt aan van.; Oke.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik ga woensdag naar THG!!!!!!!!!!!!]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Omg ik wil ook echt freaking graag, samen met mijn vriendinnen, waarschijnlijk gaan we kijken om volgende week vrijdag te gaan =D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Feestjes, dûûhh. Euuhmm, ik denk toch echt stad. En bos, jungle heb je niet bij 4.' Ik nam een laatste stukje vis en duwde dat met mijn vingers in mijn mond. Mmmmm vis, het deed me aan thuis denken. 'Vis of kip? Boek of krant? Wijn of whisky?' Het waren rare onbenullige vragen, maar het waren wel vragen die je wist van mensen die je echt kende. Zo leerde ik Destiny dus echt kennen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    Ik lachte, 'Ehh, ik zei al Vis, ik hou van boeken en geef mij maar liever whisky,' grinnikte ik. Ik nam nog een slok en bedacht nieuwe vragen, 'Noord of zuid, Rust of drukte, Donker of licht?' Zei ik terwijl ik achterover leunde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik wil graag gaan, maar ik heb net die week examens... Het zal dus in een weekendje moeten!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 22:35

    Prepare for the games


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik wandel de kamer binnen en zie dat het voorbereidingsteam al bezig is.
    'Zo, nog een beetje kunnen slapen? Of wilde je dat nog gaan doen?'
    Ik grijns en plof neer op een zitzak die ongelooflijk zacht aanvoelt. Nog drie en een half uur te gaan, en dan moet ik waarschijnlijk voorgoed afscheid nemen.
    'Ik bestudeer het werk van het voorbereidingsteam en zuchtend sta ik op.
    'Néé, niet zo. Dat staat niet bij haar,' zeg ik, terwijl ik de staart omhoog houd die Volumnia zojuist heeft gemaakt. Stomme stagiaire. Ik steek Yoëlla's haar op zodat het niet in de weg zit maar het er tegelijkertijd goed uit ziet.
    'Kijk, dat is véél beter, snap je dat?'

    [Nolan komt zo :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Je ziet er fantastisch uit. Heb je lekker geslapen? Volgens mij wel, je hebt niet één keer liggen woelen in je slaap,' grinnik ik. 'Best bijzonder, als je bedenkt dat we nog drie en een half uur hebben.'
    Drie en een half uur. En dan ben ik haar misschien wel voor altijd kwijt. Ik schud de gedachte uit mijn hoofd. Daar hoef ik nu nog niet aan te denken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.