• Girls, I love you all so much <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 18:16 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mij gaat de tijd toch niks gunnen, dus ik snap niet dat ik dit nog heb, maar ja.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Bij mij is alles fucked up.
    Heel erg fucked up.



    Het komt allemaal wel goed Sanne,
    je moet het zo zien 'Het kan niet altijd blijven regenen he'
    & als je er toch over zou willen praten staat mijn msn, gb, pb of eender wat ook voor je ter beschikking ! <3333


    i'm broken, do you hear me.

    opeens vindt je iemand in je TL die in Bergen op Zoom woont.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En BAM plots is het hier.. dood.


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ga toch maar de laptop afsluiten denk ik.
    Ik ben echt weer kapot moe, bah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    doeidoei lieve schat !<333


    i'm broken, do you hear me.

    Goood Night Sanne! <33
    I love you!! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Jup, ik ga afsluiten, in bed liggen en wachten tot Lianne haar deeltje klaar is !

    TOT MORGEN LIEVERDS
    I LOVE YOU <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben ook door lieve schatten,
    ik ben van plan niet meer zo vaak in het topic te komen de komende drie weken, niet dat het me gaat lukken hoor maar ik ga dan waarschijnlijk pas rond 8 uur of 9 verschijnen. Ik moet echt beginnen studeren voor school, ik twijfel of ik volgend jaar nog het zelfde ga doen maar dan nog moet ik wel goede punten hebben. Ik hoop dt onze vriendschap niet gaat verwateren hier door maar ik denk van niet. Onthou dat ik jullie stuk voor stuk geweldig vind en onze vijf jongens hier echt dankbaar voor ben. Mijn leven is enorm veranderd en dat komt ook door jullie, bij jullie kan ik nu eens altijd terecht. Bedankt daarvoor.
    Ik hou van jullie allemaal !
    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    Ik ben ook door lieve schatten,
    ik ben van plan niet meer zo vaak in het topic te komen de komende drie weken, niet dat het me gaat lukken hoor maar ik ga dan waarschijnlijk pas rond 8 uur of 9 verschijnen. Ik moet echt beginnen studeren voor school, ik twijfel of ik volgend jaar nog het zelfde ga doen maar dan nog moet ik wel goede punten hebben. Ik hoop dt onze vriendschap niet gaat verwateren hier door maar ik denk van niet. Onthou dat ik jullie stuk voor stuk geweldig vind en onze vijf jongens hier echt dankbaar voor ben. Mijn leven is enorm veranderd en dat komt ook door jullie, bij jullie kan ik nu eens altijd terecht. Bedankt daarvoor.
    Ik hou van jullie allemaal !
    Liefs Chelsea


    Ik begrijp het Chelsea. Ik zit hier nu ook echt van: Hm, ik moet meer aandacht besteden aan school. Ook écht. Waarom doe ik dat niet? Niet dat ik heel vaak in het Topic ben, maar ik ben er meestal wel aanwezig.
    Ik heb nog 2 hele schoolweken de tijd en ik moet deze weken goed doen. Dus ik neem je niks kwalijk ofzo. Heel veel succes lovely. <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NATUURLIJK GAAT DE VRIENDSCHAP NIET VERWATEREN!!
    SCHOOL GAAT EVEN VOOR! <33
    EN IK WEET ZEKER DAT HET JE GAAT LUKKEN!
    IK HOU OOK HEEL VEEL VAN JOU! <3333
    xxxx


    every little thing is gonna be alright.

    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI GOEDEMORGEN.


    Remember when...

    xStonem schreef:
    (...)

    Ik begrijp het Chelsea. Ik zit hier nu ook echt van: Hm, ik moet meer aandacht besteden aan school. Ook écht. Waarom doe ik dat niet? Niet dat ik heel vaak in het Topic ben, maar ik ben er meestal wel aanwezig.
    Ik heb nog 2 hele schoolweken de tijd en ik moet deze weken goed doen. Dus ik neem je niks kwalijk ofzo. Heel veel succes lovely. <3


    Ik moet ook echt mijn best gaan doen voor school en asohiewiwegibvfjh we krijgen nu scheikunde terug x_x

    edit: yes 5,7 op scheikunde C:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 13:01 ]


    Remember when...


    every little thing is gonna be alright.

    k kan wel janken alsh;ifguwv


    Remember when...