• Hello Quizletters!



    Ik vroeg me af of er ook nog oude/voormalige H!Pste leden hier op Quizlet zitten!

    Voor degenen die niet bekend zijn met het geweldige fenomeen H!Pste:
    H!Pste was een website waar, net als hier, een profiel aangemaakt kon worden, waar je kon RPG'en, stories/gedichten kon posten, creatief kon zijn, het laatste nieuws kon lezen en ga zo maar door (het is een aantal jaar geleden opgeheven).



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:35 ]

    Ik zat vroeger op h!pste. En daarvoor ook nog op HPsite.

    Echt?:D veeet. Jaa ik zat daarvoor ook nog op HPsite!

    Klinkt me niet bekend. (':

    Haha jammer. Het was een hele gave site! Persoonlijk vond ik m zelfs veel leuker dan Quizlet..:$

    JA! Hij was wel leuker dan Quizlet ;$, maar ik kan nu niet zonder Q. Zat ook nog op de HP-site.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jepson schreef:
    Klinkt me niet bekend. (':


    comfort in c h a o s

    Jepson schreef:
    Klinkt me niet bekend. (':


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ken ik niet (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nog nóóit van gehoord! O_o
    En ik zit hier al langer als 4 jaar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ken het niet, en ik zit al bijna 5 jaar op Q...
    Ik vind wel de opmaak van Q mooier en overzichtelijker dan die van op de foto.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    HoranNiall schreef:
    Nog nóóit van gehoord! O_o
    En ik zit hier al langer als 4 jaar.


    Haha H!Pste bestond vanaf 2007 (en de voormalige website HPsite vanaf 2003, die twee gingen direct in elkaar over, HPsite stopte, H!Pste kwam in de plaats).

    Suavemente schreef:
    Ik ken het niet, en ik zit al bijna 5 jaar op Q...
    Ik vind wel de opmaak van Q mooier en overzichtelijker dan die van op de foto.


    Haha het is maar wat je gewend bent. Ik vind persoonlijk de opmaak van H!Pste mooier en overzichtelijker, maar een groot deel mist op de foto. Ik had m namelijk van het internet archief gehaald en die laat niet alles zien :p er missen heel veel belangrijke links.

    Winterwerp schreef:
    JA! Hij was wel leuker dan Quizlet ;$, maar ik kan nu niet zonder Q. Zat ook nog op de HP-site.


    I agreeeee! En ja, ik ook trouwens haha.
    Nee ik ook niet. Naja, kan er wel zonder maar met is toch wel chill haha :p

    H!pste ja, die ken ik nog maar al te goed ^^ Daarvoor heb ik ook op Hpsite gezeten. Mijn nick was op H!pste; dylan04.
    Good time, en yes still miss it ^^

    Wanrooy schreef:
    Klinkt me niet bekend. (':