• Ik moet voor Engels een verhaal schrijven over de perfecte dag in mijn leven. Ik ben nu op de helft, maar het probleem is; ik zit vast. Ik heb al verschillende pauzes genomen, ben even buiten geweest, maar het lukt niet.
    Ik weet dat ik mijn huiswerk zelf moet maken, maar kunnen jullie me helpen?
    Het komt er dus op neer dat ik de liefde van mijn leven ontmoet (haha, ja heel cliche), maar ik weet nog niet precies waar/hoe. Hier is het stuk dat ik al heb:
    Six o’clock in the morning. How could I wake up so early? I turned my face away from the alarm and got out of bed, thinking of a reason why I could possibly be awake at six AM. I bet it was excitement. Yes, that must’ve been the reason why.
    Today was my first day of my holiday in Ireland. My dad and I were staying at a friend’s house. Why we were here? Six weeks ago it was my sixteenth birthday, and this was my dad’s present for me, because we didn’t go anywhere last summer. My mom didn’t really agree on the fact I was spending my whole autumn break with my dad, but she knew it was one of my biggest dreams to go to Ireland. Even though I should’ve gone anyway with school, this was more like a real vacation.
    I walked towards the window and gently shove the curtain aside. It was quite a sunny Monday.

    Iemand een idee?


    There's power in the words you whisper.

    I'm sorry.
    I can't help ya.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe je die liefde hebt ontmoet, dus het is moeilijk voor iemand om daarbij te helpen. Maar misschien kan je wat dingen beschrijven van waar je op dat moment aan dacht? (desnoods verzin je iets als je het niet helemaal meer weet) En beschrijf anders de kleren die je aan had, het ontbijt dat je at, gewoon ook de onnodige dingetjes erin stoppen om het langer te maken. En begin anders vast aan het schrijven van de ontmoeting en dan plak je later tussen dat stuk en dit nog wat. Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Het is leuk als er een soort van 'awkward' ontmoeting is, waarbij je in de eerste instantie niet denkt dat er liefde gaat ontstaan tussen die twee mensen. Laat ze bijvoorbeeld tegen elkaar opbotsen of in de weg lopen of ruzie maken, weet ik veel, zoiets. En dat ze elkaar daarna steeds weer tegenkomen en dat er op een gegeven moment een band ontstaat.

    Het is geen echt gebeurd verhaal toch, of wel? ;o Anders klopt dat wat ik hierboven zeg niet xd.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Flemish schreef:
    I'm sorry.
    I can't help ya.

    Dit


    comfort in c h a o s

    Tja, wat wil jij dat er gebeurt op je perfecte dag? Dat kunnen wij moeilijk voor je verzinnen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Schrijf over een waargebeurde dag, das veel makkelijker.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh lol dat moesten wij ook een keer doen voor levensbeschouwing. Een jongen uit mijn klas had toen: de hele dag onder invloed (van drugs) neuken.
    Fair enough (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."