• Zeikalarm !


    Ik weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen, maar het zit me erg dwars eigenlijk.
    Gisteren nadat ik van een feestje terug thuis was, kreeg ik zo rond 3u40 een berichtje van iemand.
    Gelukkig voor hem lag ik net in mijn bed en maakte hij me niet wakker, maar in ieder geval, in dat berichtje stond dat hij gevoelens voor me had.
    Ik wist niet goed wat ik er van moest denken, dus stuurde ik een sms'je terug dat het niet wederzijds was maar dat ik het jammer zou vinden dat hij daarom geen contact meer met me zou houden.
    Hij stuurde terug dat hij dat hij me niet zou negeren daarvoor.
    Maar om de één of andere reden voel ik me schuldig omdat ik hem afwees.

    Het ergste van al is, is dat ik het al enkele weken doorhad dat die gevoelens er waren maar dat ik niets deed.
    Hij stuurde toen dingen van, "als een jongen op jou verliefd zou zijn, hoe zou hij het dan moeten zeggen?".
    Ook betaalde hij mijn bioscoop ticket, bracht me daarna weer terug thuis tot aan de voordeur en vroeg altijd of we nog eens zouden afspreken.
    Ik heb nu het gevoel dat ik hem aan het lijntje heb gehouden en voel me daarom mega rot(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat gevoel gaat wel weer weg. (cat)


    -

    Ja, ik denk dat het gevoel wel weggaat. Maar het is beter dan doen alsof je iets voor hem voelt, toch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is natuurlijk een rotgevoel maar het is inderdaad beter dat je eerlijk bent geweest. Je hebt hem in mijn ogen niet aan een lijntje gehouden want jij wist wel dat je gevoelens voor hem had en ja, dat hij je bioscoop kaartje heeft gekocht, je naar huis gebracht etc. dat wilde hij zelf en hij wist niet zeker of het gevoel wederzijds was. Het was dus een gok als het ware voor hem en dit keer bleek helaas een soort van verkeerde gok(jeetje, wat komt dit gevoelloos over)


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Ja, ik denk dat het gevoel wel weggaat. Maar het is beter dan doen alsof je iets voor hem voelt, toch?


    Tell me about it, stud.

    Eyes schreef:
    Het is natuurlijk een rotgevoel maar het is inderdaad beter dat je eerlijk bent geweest. Je hebt hem in mijn ogen niet aan een lijntje gehouden want jij wist wel dat je gevoelens voor hem had en ja, dat hij je bioscoop kaartje heeft gekocht, je naar huis gebracht etc. dat wilde hij zelf en hij wist niet zeker of het gevoel wederzijds was. Het was dus een gok als het ware voor hem en dit keer bleek helaas een soort van verkeerde gok(jeetje, wat komt dit gevoelloos over)

    Het komt niet gevoelloos over hoor (:
    Misschien hebben jullie wel gelijk en heb ik het juiste gedaan en gaat dat gevoel wel weer weg.
    Of dat hoop ik toch


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Genius schreef:
    Dat gevoel gaat wel weer weg. (cat)


    comfort in c h a o s

    Maitresse schreef:
    (...)
    Het komt niet gevoelloos over hoor (:
    Misschien hebben jullie wel gelijk en heb ik het juiste gedaan en gaat dat gevoel wel weer weg.
    Of dat hoop ik toch


    Natuurlijk heb je het juiste gedaan, jij zou zelf toch ook niet willen dat iemand tegen je zei dat hij gevoelens voor heeft/had en dat je er later achter komt dat het niet zo was?


    Physics is awesome

    Ik vind het totaal niet gevoelloos van je, Kim. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt en je kunt héél moeilijk altijd maar 'goed weer' spelen. Ik vind het knap van je dat je het zo hebt verwoord, en als hij het begrijpt, dan begrijpt hij het toch? Ik denk dat je - als je hem weer ziet - het beste even naar hem toe kan gaan (hoe moeilijk dat ook klinkt) en dan in real life vertelt, dat je je erg vereerd voelt door zijn SMS'je, maar dat je niets met hem wilt behalve goede vriendschap. Is dat een ideetje? Misschien helpt dat ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    Ik vind het totaal niet gevoelloos van je, Kim. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt en je kunt héél moeilijk altijd maar 'goed weer' spelen. Ik vind het knap van je dat je het zo hebt verwoord, en als hij het begrijpt, dan begrijpt hij het toch? Ik denk dat je - als je hem weer ziet - het beste even naar hem toe kan gaan (hoe moeilijk dat ook klinkt) en dan in real life vertelt, dat je je erg vereerd voelt door zijn SMS'je, maar dat je niets met hem wilt behalve goede vriendschap. Is dat een ideetje? Misschien helpt dat ;)

    Dat kan ik inderdaad misschien doen als ik hem morgen op de bus zie.
    Bedankt voor de aanrader (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik begrijp heel goed dat je vervelend voelt, maar het is goed van je dat je gewoon eerlijk bent geweest. Je moet je niet schuldig voelen en gewoon blij zijn met het feit dat je zo verstandig bent geweest om vriendelijk te zeggen waar het op staat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik begrijp heel goed dat je vervelend voelt, maar het is goed van je dat je gewoon eerlijk bent geweest. Je moet je niet schuldig voelen en gewoon blij zijn met het feit dat je zo verstandig bent geweest om vriendelijk te zeggen waar het op staat.


    Firm believer of all that is magic