• Jep, ik werd even emotioneel bij het zien van deze foto:



    Any thoughts?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat die man aan de andere kant van de wereld zit en zo toch bij de bevalling van zijn vrouw kan zijn =3.


    I am an idiot, I move.

    Robbeknol schreef:
    Dat die man aan de andere kant van de wereld zit en zo toch bij de bevalling van zijn vrouw kan zijn =3.


    Deep inside, I've never felt alive

    Emotioneel niet, maar ik moest wel glimlachen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ehm.. ik vind het mooi maar echt emotioneel word ik er niet van ;$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het mooi, maar wordt er niet emotioneel van ofzo. Echt stom dat die man er niet bij was :O Ik zou mijn man vermoorden als hij niet bij de bevalling zou kunne/willen zijn :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dit is zo lief en zielig en geweldig tegelijkertijd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hij is best wel mooi!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nerveus schreef:
    Ik vind het mooi, maar wordt er niet emotioneel van ofzo. Echt stom dat die man er niet bij was :O Ik zou mijn man vermoorden als hij niet bij de bevalling zou kunne/willen zijn :P

    Volgens mij is hij militair, die hebben niet veel keus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nerveus schreef:
    Ik vind het mooi, maar wordt er niet emotioneel van ofzo. Echt stom dat die man er niet bij was :O Ik zou mijn man vermoorden als hij niet bij de bevalling zou kunne/willen zijn :P

    het ziet ernaar uit dat hij in het leger zit. Dan kun je er niet bij zijn.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Het is idd mooi, maar ik ben de hele dag al emotioneel dus ik kan er niet uithalen of het nou ook door dit plaatje komt (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik dacht eerst 'Huh een baby? hmm daar word ik niet emotioneel van' maar toe scrolde ik ietjes door beneden en zag ik dat andere plaatje en was ik like 'awh.. sad but lovely at the same time' Ik vind het echt een heel mooi plaatje, iets waar je echt even over kan nadenken! (:

    Robbeknol schreef:
    Dat die man aan de andere kant van de wereld zit en zo toch bij de bevalling van zijn vrouw kan zijn =3.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Volgens mij is hij militair, die hebben niet veel keus.


    Inderdaad. Als hij er niet bij had willen zijn zou hij niet op skype zijn en heel erg emotioneel zijn.

    Ik hoop dat hij gewoon veilig thuis is gekomen, in plaats van te sterven in een of andere nutteloze oorlog waarna zijn kind als halve wees opgroeit.


    quidquid excusatio prandium pro

    Robbeknol schreef:
    Dat die man aan de andere kant van de wereld zit en zo toch bij de bevalling van zijn vrouw kan zijn =3.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Aaaaah. Wel zielig voor die man, dat hij niet bij de bevalling kan zijn.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.