• How the fuck moet ik dit shirt betalen als ik enkel euro's op m'n bankrekening heb? :'D (Ik zit bij Abn-amro)

    Dankuu. :Y)


    Let it come and let it be

    Eeyy ik zit bij dezelfde bank als jou ;d en I have no idea.. Wel leuk shirt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je geld staat niet letterlijk op je bankrekening. Je kan gewoon betalen en je bank betaald met dollars. Zo gaat het bij mijn in ieder geval.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Om laten rekenen bij de bank?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Om laten rekenen bij de bank?

    Hoe :'D


    Let it come and let it be

    Ik denk dat de bank dat automatisch berekent?
    Gebeurde in ieder geval wel elke keer dat ik in Engeland en Suriname iets kocht.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als je een betaal methode hebt (dus paypal of creditcard, of een andere manier waarmee je daar kunt betalen) moet je gewoon betalen. Je bank zet het automatisch om naar dollars.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Als je een betaal methode hebt (dus paypal of creditcard, of een andere manier waarmee je daar kunt betalen) moet je gewoon betalen. Je bank zet het automatisch om naar dollars.

    Telt als betaalmethode Abn-amro pinpas ook? :'D
    -Ik ben een economische faal :Y)


    Let it come and let it be

    pinpas werkt ook via IDeal etc. Buiten de EU kun je toch ook normal geld opnemen...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    pinpas werkt ook via IDeal etc. Buiten de EU kun je toch ook normal geld opnemen...

    I don't know, ik ben enkel in Nederland, Duitsland, Belgie en Spanje geweest, allemaal euro-landen dus :'D


    Let it come and let it be

    Als je met paypal kan betalen, kan je geld storten naar je paypal account, maar meestal heb je voor die Amerikaanse site een visa of mastercard of een andere creditcard nodig. Dus zelf betalen wordt waarschijnlijk lastig, aangezien ik niet denk dat jij een creditcard hebt :c.


    i put the fun in funeral

    Rajah schreef:
    pinpas werkt ook via IDeal etc. Buiten de EU kun je toch ook normal geld opnemen...


    IDeal is toch alleen voor Nederland?


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    Als je met paypal kan betalen, kan je geld storten naar je paypal account, maar meestal heb je voor die Amerikaanse site een visa of mastercard of een andere creditcard nodig. Dus zelf betalen wordt waarschijnlijk lastig, aangezien ik niet denk dat jij een creditcard hebt :c.

    Daar kun je met Paypal en Credit Card betalen :Y)


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Daar kun je met Paypal en Credit Card betalen :Y)


    Dan kan je, als je een paypal account hebt tenminste, geld van je bankrekening naar je account overmaken :Y).
    Je moet btw wel oppassen met producten uit de VS. Ze zijn vaak een stuk goedkoper, maar boven de (uit mijn hoofd, weet het niet zeker) 22 dollar (kan ook euro zijn...) kan de douane invoerrechten stellen. Als ze je pakketje onderscheppen, kan dit flink aantikken!


    i put the fun in funeral

    Complexity schreef:
    (...)
    I don't know, ik ben enkel in Nederland, Duitsland, Belgie en Spanje geweest, allemaal euro-landen dus :'D

    In Afrika kon ik gewoon mijn Dollars opnemen als ik dat wilde. Dat het niet werd aangeraden is iets anders.

    Kowalewicz schreef:
    (...)
    IDeal is toch alleen voor Nederland?


    Geen idee. Maar het gaat om het principe, je kan gewoon betalen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Complexity schreef:
    (...)
    Telt als betaalmethode Abn-amro pinpas ook? :'D
    -Ik ben een economische faal :Y)


    Nope.


    SLOAN.