• Ik mag mijn voordracht(gewoon een spreekbeurt maar mijn lerares houd blijkbaar van dure woorden) houden over de vervolgopleiding die ik wil gaan doen of over een maatschappelijke controverse. Nou, ik weet niet wat voor een vervolgopleiding ik wil gaan doen dus ik dacht maatschappelijke controverse, hoe moeilijk kan het zijn?

    Voor de mensen die net zoals ik (voordat mijn lerares het uit legde) niet weten wat een maatschappelijk controverse is, dat is dus blijkbaar een onderwerp waarin de samenleving verschillende meningen over zijn. Mocht ik het overigens verkeerd hebben geschreven, sorry maar ik heb het geschreven zoals ik het uit spreek

    Ik heb het in google ingetypt maar die wilde weer eens niet mee werken. En ik wil het niet over alcohol doen, aangezien ik dat een beetje afgezaagd. Drugs kan ook niet meer, tienerzwangerschappen of tienermoeders kan ook niet meer en ik heb geen flauw idee wat ik dan moet kiezen als onderwerp/maatschappelijk controverse


    Physics is awesome

    Euthanasie?


    I am an idiot, I move.

    Eh...
    Buitenlanders in Nederland/België, homohuwelijk, prostitutie, of canabis legaal mag zijn of niet, de doodstraf, botox en die shit, seksualisering van kinderen (denk aan blote kleding voor kinderen, hakjes, make-up, missverkiezingen voor kinderen, dat gedoe met dat model van Vogue van 10), feminisme.
    De lijst is echt eindeloos.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Godsdiensten. :Y)
    9/11... etc.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Robbeknol schreef:
    Euthanasie?


    Dat is een heel mooi onderwerp en daar heb ik ook over na zitten denken maar ik wete niet, het is een heel moeilijk onderwerp voor mij en voor een klasgenote ook


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is een heel mooi onderwerp en daar heb ik ook over na zitten denken maar ik wete niet, het is een heel moeilijk onderwerp voor mij en voor een klasgenote ook

    Hum.
    Anders abortus, bezuinigingen...


    I am an idiot, I move.

    De doodstraf.


    Your make-up is terrible

    De wietpas, babysterfte, Japan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Japan? Waarom is Japan een maatschappelijke controverse?


    Physics is awesome