• Ik ga vandaag, omdat ik toch niks beters te doen heb in mijn leven, een stopmotion maken. Alleen ik kan niet kiezen tussen een paar liedjes en nu vraag ik aan jullie om te zeggen welk liedje jullie leuker vinden.

    1. Call me maybe - Carly Rae Jepsen
    2. Perfect two - Auburn
    3. All About Us - He Is We
    4. All about him - Auburn


    En dan nog een vraagje, zou ik de foto's maken met mijn camera of webcam. Camera is mooier maar webcam makkelijker...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    De 3e c:
    En ik weet 't niet, hangt er vanaf of je graag een goede kwaliteit wilt of niet. c:

    Ik denk dat perfect two het leukste is voor stopmotion ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een stopmotion, is dat een video waarbij je foto's plaatst en dat dan zo laat afspelen als een video?

    Jepson schreef:
    Een stopmotion, is dat een video waarbij je foto's plaatst en dat dan zo laat afspelen als een video?


    Ja. :3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yoda schreef:
    Ik denk dat perfect two het leukste is voor stopmotion ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het alleen zo jammer dat Prefect two zo vaak is gebruikt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Ik vind het alleen zo jammer dat Prefect two zo vaak is gebruikt.

    Dat is waar.. Maar het is niet omdat hij al zo vaak gebruikt is dat ze op elkaar lijken? Toch?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    he He is we!!! Ik dacht dat niemand op quizlet hun kende XD


    ~Live your life!~

    Fitzherbert schreef:
    De 3e c:
    En ik weet 't niet, hangt er vanaf of je graag een goede kwaliteit wilt of niet. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    YoungAndFree schreef:
    he He is we!!! Ik dacht dat niemand op quizlet hun kende XD

    Ik hou van He Is We _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kelso schreef:
    (...)
    Ik hou van He Is We _O_


    Me too _O_

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 15:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kelso schreef:
    (...)
    Ik hou van He Is We _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."