• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.



    El Diablo.

    Cameron Nathan Brown
    Ik grinnik even en loop dan een kant op, 'Niet alle mensen ruiken slecht,' zeg ik met een kleine grijns.

    Erin Hazel Carter
    Ik knik, 'Dat lijkt me leuk, dan kan je broer ook leren kennen,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    "Gezellig en als je wilt kan je hem nu ook ontmoeten" lachte ik en wees naar degene aan het einde van de gang stond

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Erin Hazel Carter
    Ik glimlach en knik. 'Ik vind het best. Als hij een beetje zoals jou is dan mag ik hem vast wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    "Met sommige dingen zijn we het helemaal met elkaar eens maar soms zijn we echt totaal verschillend" lachte ik

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty Sage Ramirez

    Ik glimlachte, 'Klopt, maar toch is hun geur soms ondragelijk. Maar dat zullen andere ook weer over mij zeggen,' grinnikte ik toen. Ik liep achter hem aan en kwamen uiteindelijk bij een bos. 'Dit voelt als thuis,' zeg ik dan zacht. Vroeger zaten we altijd in het bos. Matt en ik noemde het altijd ons thuis omdat we eigenlijk al sinds klein af aan al in het bos te vinden waren.

    Matthew James Morisson

    Ik luisterde naar haar verhaal, 'Ehh, als jij niks meer hebt hoef ik niks meer te weten,' grijnsde ik kort. Ik dacht toen na,'Nou, ehh ik ben dus Matthew, een weerwolf. Ik ben 18 en Liberty is mijn beste vriendin soort van zusje. Ik heb zelf nog een broertje en een zusje van allebei 12 thuis zitten en werkte vroeger ook als barman.' zeg ik dan schouder ophalend. 'Verder woonde ik alleen met mijn vader en oma. omdat mijn moeder jong is gestorven en verder hou ik gewoon van buiten zijn.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin Hazel Carter
    Ik lach even, 'dat is toch juist? Het zou alleen maar saai zijn als jullie precies hetzelfde zouden zijn. Zijn jullie een tweeling of gewoon broer en zus?'

    Cameron Nathan Brown
    'Mee eens,' zeg ik, 'met beide dingen. Jongens mensen stinken soms echt verschrikkelijk,' ik trek even een vies gezicht, 'en het bos voelt inderdaad als thuis,' glimlach ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pale Astarte Gwynne
    Ik luisterde naar wat hij allemaal zei en deed mijn benen ondertussen op een vrouwelijke manier over elkaar. Toen hij klaar was met zijn verhaal, glimlachte ik even mysterieus. “Hmm. Dan hebben we een paar dingen gemeen, barman én barvrouw,” Ik gaf hem kort een knipoog en boog me wat naar voren. “Hoe lang ken je Liberty al?” besloot ik toen maar te vragen, ik had het gevoel alsof ik nog meer over hem te weten wilde komen. Totdat ik zowat bijna alles wist, hij had een uitstraling over zich heen waar ik meer van wilde weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madelaine

    "Ja dat is ook saai maar we zijn het altijd eens op de verkeerde momenten. En wij zijn gewoon broer en zus" lachte ik
    "Kom dan gaan wel" en liep in de richting van James


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Erin Hazel Carter
    Ik en Madelaine lopen in de richting van haar broer. 'Hee, ik ben Erin,' stel ik mezelf aan hem voor terwijl ik mijn hand uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Ik ben James" zei ik en schudde haar hand
    "Ergens heb ik het gevoel dat je dat al wist" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Erin Hazel Carter
    Ik lach eventjes, 'klopt. Dankzij je lieftallige zusje,' grinnik ik, 'ze zei dat je gitaar speelt. Doe je dat al lang?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Dat klopt helemaal en ik speel al zolang ik me kan herinneren" antwoordde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty Sage Ramirez

    Ik grinnikte om zijn gezicht en sprong toen op een rots en ging daarop zitten. 'De natuur is mooi in alle opzichten,'

    Matthew James Morisson

    Ik dacht na, 'Eehh, nu al ongeveer 11 à 12 jaar,' glimlachte ik toen. Ik keek de kantine rond en het werd steeds leger en leger.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    Mijn mond viel zowat open, maar toch probeerde ik me in te houden. "Al 11 á 12 jaar? Meen je dat nou? damn, dat is lang," Ik glimlachte open en keek hem weer aan en volgde zijn blik. "Ja, de kantine word steeds leger, kan je het dan overleven samen met mij?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew James Morisson

    Ik lachte even, 'Jup, al sinds we 5 of 6 zijn' Ik grinnikte om haar opmerking, 'Denk het wel, ik kan je wel aan,' grijnsde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.