• Een geweldig slimme professor op Hogwarts heeft in 2009 een tijdmachine gebouwd. De professor heette Professor Veldarix. De tijdmachine werkte nog ook, Professor Veldarix ging vanuit 2009 naar 1912. Nu, in 2019, 10 jaar later dus, is de tijdmachine diep verborgen in de kerkers, maar dan in een gesloten kamer. Het slot op die kamer kan niet geopend worden met normale spreuken, zelfs niet met Bombarda Maxima. Maar ergens in het kasteel ligt er een sleutel verborgen. Albus Severus, James Sirius en Lily Luna Potter durven het uit te gaan zoeken, en vinden de sleutel ook. Als ze de kamer openen en de tijdmachine zien, overwint hun nieuwsgierigheid het en gaan ze met alle vrienden en vriendinnen die ze hebben naar de tijd dat Lily Evers en James Potter nog verliefd waren op elkaar. Maar wat als Albus verliefd wordt op Lily, wat betekent dat als hun zouden trouwen Harry Potter helemaal niet had bestaan en Albus Severus, Lily Luna en James Sirius dus ook niet hadden bestaan?


    Omdat het andere idee niet zo aanslaat, heb ik een nieuw ideetje.

    Invullen graag!


    Is "Back In Time" een mooie titel? -
    Doen? -
    Leuk idee? -
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? -
    Waarschuwen? -
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? -


    Ik hoop dat deze wel aanslaat, hihi. Alvast bedankt voor het invullen ;a. xx'Morrison!


    May the odds be ever in your favor!

    Is "Back In Time" een mooie titel? - Ja
    Doen? - Ja
    Leuk idee? - Jaa
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? - Het maakt mij niet uit
    Waarschuwen? - Zeker!
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? - Ik denk dat het leuker is als de schrijver zelf de rollen maakt, maar het is jouw verhaal.

    EEWWWWW D:

    Worden kleinzoon en grootmoeder verliefd op elkaar? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Is "Back In Time" een mooie titel? - Nee, alleen wete ik niet echt een mooiere
    Doen? - Ja!
    Leuk idee? - Ja!
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? - Engels
    Waarschuwen? - Ja!
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? - Wat je zelf het leukste vind, maar als je echt voor de lezers wilt gaan een rollennodig!-topic aanmaken, mensen die meedoen lezen ook vaak


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eurydice schreef:
    Ik vind persoonlijk niet dat je iets anders moet gaan schrijven omdat iets niet aan slaat. Je moet niet voor anderen schrijven, maar voor jezelf, vind ik. "Better to write for yourself and have no public than to write for public and have no self."

    Maar ja, als je het echt wilt; ik zou de Nederlandse namen gebruiken. En zelf de rollen verzinnen. Het is soms lastig om andermans creaties erin te verwerken.

    Dit.
    + naar mijn idee leg je zo'n beetje de hele verhaallijn al uit en zie ik niet zo goed hoe dit verder een verrassend verhaal gaat worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the