• Een geweldig slimme professor op Hogwarts heeft in 2009 een tijdmachine gebouwd. De professor heette Professor Veldarix. De tijdmachine werkte nog ook, Professor Veldarix ging vanuit 2009 naar 1912. Nu, in 2019, 10 jaar later dus, is de tijdmachine diep verborgen in de kerkers, maar dan in een gesloten kamer. Het slot op die kamer kan niet geopend worden met normale spreuken, zelfs niet met Bombarda Maxima. Maar ergens in het kasteel ligt er een sleutel verborgen. Albus Severus, James Sirius en Lily Luna Potter durven het uit te gaan zoeken, en vinden de sleutel ook. Als ze de kamer openen en de tijdmachine zien, overwint hun nieuwsgierigheid het en gaan ze met alle vrienden en vriendinnen die ze hebben naar de tijd dat Lily Evers en James Potter nog verliefd waren op elkaar. Maar wat als Albus verliefd wordt op Lily, wat betekent dat als hun zouden trouwen Harry Potter helemaal niet had bestaan en Albus Severus, Lily Luna en James Sirius dus ook niet hadden bestaan?


    Omdat het andere idee niet zo aanslaat, heb ik een nieuw ideetje.

    Invullen graag!


    Is "Back In Time" een mooie titel? -
    Doen? -
    Leuk idee? -
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? -
    Waarschuwen? -
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? -


    Ik hoop dat deze wel aanslaat, hihi. Alvast bedankt voor het invullen ;a. xx'Morrison!


    May the odds be ever in your favor!

    xPotterHead schreef:
    (...)

    het is toch, Mysterious ticking noise?


    ik wist niet hou je het schreef
    ik pas het even aan
    tanksXX


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    nee, het klopt niet helemaal, ze moeten hierna nog terug naar de toekomst

    first back in time and then back to the furure


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:40 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Girly23July schreef:
    nee, het klopt niet helemaal, ze moeten hierna nog terug naar de toekomst

    first back in time and then back to the furure


    Dat is wel een idee, dan kun je twee boeken maken :)

    xPotterHead schreef:
    (...)

    Dat is wel een idee, dan kun je twee boeken maken :)

    het kan ook een hele titel zijn hoor
    in het nl is het

    eerst naar het verleden en dan terug naar de toekomst
    terug in de tijd... " " "


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Girly23July schreef:
    (...)
    het kan ook een hele titel zijn hoor
    in het nl is het

    eerst naar het verleden en dan terug naar de toekomst
    terug in de tijd... " " "


    Uh, Ja duhh, dat snap ik ook nog wel ;)

    @Girly23July, zou je alsjeblieft willen ophouden met het topic bumpen of Off-Topic gaan met Kony 2012, Mysterious Ticking Noise of iets anders wat niet met dit topic te maken heeft? Dank je.


    May the odds be ever in your favor!

    Is "Back In Time" een mooie titel? - jep
    Doen? - jep
    Leuk idee? - ik heb geen ideetjes:P maar dit is heel leuk(:
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? - Nl
    Waarschuwen? - Ja, graag!
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? - Nieuwe bedenken.

    Is "Back In Time" een mooie titel? Ja!
    Doen? Ja!
    Leuk idee? Ja En ik vind het ook orgineel
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? Engelse!
    Waarschuwen? Ja
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? Mischien eerst kijken of het nodig is.. Ik wil ook wel helpen met bedenken en/schrijven als je wil..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik en Kelsloves hebben ook zo'n verhaal. Tenmisnte, Albus, James, Roos, Hugo en Lily die terug gaan naar de tijd van Lily Evans en James Potter I.
    Maar dat van jou word natuurlijk anders en het klinkt goed uitgedacht. En ik vind dat je best een ander idee mag hebben als het andere niet aanslaat, zolang je het zelf maar leuk vind.
    En persoonlijk vind ik Back in Time een beetje cliché, maar ja. Dat ben ik. Waarschuw je me als je hem begint?


    Until the very end

    Eurydice schreef:
    Ik vind persoonlijk niet dat je iets anders moet gaan schrijven omdat iets niet aan slaat. Je moet niet voor anderen schrijven, maar voor jezelf, vind ik. "Better to write for yourself and have no public than to write for public and have no self."

    Maar ja, als je het echt wilt; ik zou de Nederlandse namen gebruiken. En zelf de rollen verzinnen. Het is soms lastig om andermans creaties erin te verwerken.

    Dit + het is 'als ze' in plaats van 'als hun'. Gewoon, even een kleine tip.


    comfort in c h a o s

    Ik en Kelsloves hebben ook zo'n verhaal. Tenminste, Albus, James, Roos, Hugo en Lily die terug gaan naar de tijd van Lily Evans en James Potter I.
    Maar dat van jou word natuurlijk anders en het klinkt goed uitgedacht. En ik vind dat je best een ander idee mag hebben als het andere niet aanslaat, zolang je het zelf maar leuk vind.
    En persoonlijk vind ik Back in Time een beetje cliché, maar ja. Dat ben ik. Waarschuw je me als je hem begint?
    Ik wil trouwens wel een rol aanmaken, dat lijkt me awesome.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 16:12 ]


    Until the very end

    Ik en Kelsloves hebben ook zo'n verhaal. Tenmisnte, Albus, James, Roos, Hugo en Lily die terug gaan naar de tijd van Lily Evans en James Potter I.
    Maar dat van jou word natuurlijk anders en het klinkt goed uitgedacht. En ik vind dat je best een ander idee mag hebben als het andere niet aanslaat, zolang je het zelf maar leuk vind.
    En persoonlijk vind ik Back in Time een beetje cliché, maar ja. Dat ben ik. Waarschuw je me als je hem begint?
    Ik wil trouwens wel een rol aanmaken, dat lijkt me awesome.


    Until the very end

    Is "Back In Time" een mooie titel? - ja heel erg
    Doen? - ja
    Leuk idee? - heel erg
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? - moet je zelf kiezen, voor mij maakt het geen verschil.
    Waarschuwen? - ja zeker
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? - als je nieuwe rollen nodig hebt zou ik voor een topic gaan


    Remember to be ridiculous.

    Is "Back In Time" een mooie titel? - Ja.
    Doen? - Ja (:
    Leuk idee? - Ook ja (:
    Engelse of Nederlandse namen gebruiken? - Engels.
    Waarschuwen? - Graag.
    Nieuwe rollen bedenken of een Rollennodig!-topic maken? - Ik vind het persoonlijk leuker en persoonlijker als de schrijver ze zelf verzint, maar je moet het natuurlijk zelf weten. (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.