• Ik zeg het alvast, er is bijna geen verschil tussen deze plaatjes, op de plaatjes erbij na. Toch kan ik niet kiezen welke ik nu het mooist vind.:'D
    Als je nog tips hebt voor één van de plaatjes, kan dat ook, want ik kan alles nog bewerken. (:

    (Plaatjes zijn aanklikbaar als je ze groter wil zien.)

    Met random vogeltjes:



    Met een aasgier -die voor de dood staat dus-:




    Met een roos -die gespiegeld kan worden, of aan de andere kant kan worden gezet-:



    Zonder iets:



    Merci. En anderen tips of zo zijn ook nog welkom. Het is niets bijzonders, puur voor mezelf.

    Stemmen -voor mezelf-:
    1 > ||||
    2 > |||| |||| |||| |
    3 >
    4 > |||

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 6:36 ]


    everything, in time

    ik vindt de eerste wel mooi


    sometimes it's hard to live. but if you try, you'll live trough it

    Ik vind 2 het leukst :3.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:05 ]


    i put the fun in funeral

    Tweede.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De eerste. De vogel op de E vind ik daar mooier. Dus je kan bij dat eerste plaatje de vogel op het einde eventueel weglaten..
    Alhoewel de vogel in het tweede plaatje beter bij de dood past :'D (of is dat in het eerste ook een gier?)

    Ik zie nu staan 'random vogeltjes' Haha

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zonder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kowalewicz schreef:
    Ik vind 2 het leukst :3.


    <3

    Tweede. Zeker weten. :]


    I can't even think straight.

    Hé zeg, wordt eens eensgezind hahaha. :'D


    everything, in time

    De tweede.
    Ik snap niet waarom je een poppy gebruikt in 3.
    Een klaproos staat voor de roos, het is een mooi symbool, maar waarom gebruik je hem hier?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Negligible schreef:
    De eerste. De vogel op de E vind ik daar mooier. Dus je kan bij dat eerste plaatje de vogel op het einde eventueel weglaten..
    Alhoewel de vogel in het tweede plaatje beter bij de dood past :'D (of is dat in het eerste ook een gier?)

    Ik zie nu staan 'random vogeltjes' Haha




    De aasgier op de 'e'. Wat vind je dan mooier, dit of toch de eerste? (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:16 ]


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)



    De aasgier op de 'e'. Wat vind je dan mooier, dit of toch de eerste? (:


    Dit is mooier! ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    De tweede.
    Ik snap niet waarom je een poppy gebruikt in 3.
    Een klaproos staat voor de roos, het is een mooi symbool, maar waarom gebruik je hem hier?


    Omdat de dood voor sommige mensen ook heel bevrijdend kan zijn. En nu klink ik vast heel emo, maar zo bedoel ik het niet.:W


    everything, in time

    De tweede. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Humble schreef:
    (...)

    Omdat de dood voor sommige mensen ook heel bevrijdend kan zijn. En nu klink ik vast heel emo, maar zo bedoel ik het niet.:W


    Nee, ik snap het wel. Maar het is gewoon niet logisch.
    De poppy staat overal ter wereld symbool als hoop en wederopbouw van de samenleving. (Het waren hier, in the Flanders fields - de Vlaamse velden na WW1 de eerste bloemen die terug verschenen, maar dat wist je wellicht al)
    Vandaar dat ik de poppy meteen met dat link, zeker met dat ik iemand ben die zeker meer wil leren over WW1, en die betekenis niet zo gepast vind (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Nee, ik snap het wel. Maar het is gewoon niet logisch.
    De poppy staat overal ter wereld symbool als hoop en wederopbouw van de samenleving. (Het waren hier, in the Flanders fields - de Vlaamse velden na WW1 de eerste bloemen die terug verschenen, maar dat wist je wellicht al)
    Vandaar dat ik de poppy meteen met dat link, zeker met dat ik iemand ben die zeker meer wil leren over WW1, en die betekenis niet zo gepast vind (:


    Oh, c'mon. Rozen worden vaak zat op een kist geplaatst.(cat)
    En 't is er zo een omdat er geen fatsoenlijke roos op picnik was.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:37 ]


    everything, in time