• Ik ben in de voojaarsvakantie met mijn moeder naar een tweedehands winkel geweest. Daar heb ik toen een boek gekocht, er stond alleen een titel en schrijver op, maar toch leek het me leuk.
    Nu besloot ik er gister voor het slapengaan in te gaan beginnen en toen las dat dat verhaal geschreven is in 1834.
    Dat verhaal is dus al 178 jaar oud en dat vind ik echt leuk.
    Het boek heet de laatste dagen van Pompeii.
    Ik vind Pompei erg interesant en daarom kocht ik dus ook dat boek
    Wie van jullie heeft ook van die hele oude boeken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik, volgens mij. Ja, vast en zeker wel.

    Ik ben echt gek op zo'n oude literatuurboeken. (bloos)
    Niet alleen de geur en de textuur, maar ook het taalgebruik en alles.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Woooow, dat boek is ondertussen goud waard. o.o
    Mijn oudste boek is van Edgar Allen Poe.


    Your make-up is terrible

    Op hoop van zegen heb ik gelezen, een toneelstuk uit 1900 van Herman Heijers geloof ik.


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen tijd voor boekenlectuur. De enige boeken die ik momenteel lees zijn rechtenboeken, psychologieboeken en nog meer dikke boeken die dienen als cursus. :')

    Ik ben al eens in Pompeii geweest. Is daar echt mooi om te zien. En allemaal verborgen hints in muren als wegwijzers. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had dit boek in Duitsland gevonden.
    http://mbertram.com/online/MBertram_0006/warenkorb/orginal.php?bild=8426-1&no=1&artikel=8426
    Ofwel een soort 'handleiding' voor Hitlerjugend leden.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 17:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehh, ik heb ooit de vertaling van Euripides' Medea gelezen... dat is behoorlijk oud :p Maar het oudste boek wat ik echt bezit is een tweedehand versie van de Lord of the Rings boeken, elfde druk uit 1973.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Nope, mij te langdradig vaak, ik ben niet zo'n literatuur liefhebber. Ik lees wel veel boeken, maar niet echt literatuur ofzo.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een boek uit 1940.
    En de eerste druk was waarschijnlijk rond 1930.
    Maar het was echt doodsaai. ._. Ik heb het uitgelezen, maar na twintig pagina's lag ik al te slapen.

    Anders wat er nog in de bib te vinden is, maar dat zijn dan vernieuwde versies van oude boeken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moet voor geschiedenis een boek lezen. Het heet "De scharlaken stad" en het gaat over Giovanni Borgia, Michelangelo, Machiavelli en Aretino. :W En ik vind het niet zo'n leuk boek.
    Het boek is van 1952.

    Ik heb een familiestamboek dat nog teruggaat tot ergens in zeventienhonderdnogwat. Een stamboom en aantekeningen enzo... Ik heb Franse en Engelse Roots :3. En een boek over kruiden en al die shizzle uit de late 19e eeuw.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb al de boeken die mijn moeder vroeger las, toen ze een jaar of 10 was. Die lees ik nu ook, mhihi. Weet niet precies hoe oud ze zijn. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh gosh, wat super vet? Pompeii is super interessant. Wel vet, zo'n oud boek. :3
    Uhm, wel oude denk ik. Maar ik weet niet hoeveel en hoe oud. :$


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Ik denk dat mijn oudste boeken de kronieken van Narnia zijn... Maar mijn vader heeft boeken zoals The Picture of Dorian Gray, die is echt vet oud. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.