• Whaah D:
    Ik heb volgende week een vollybal toernooi op school en aangezien ik helemaal niet kan volleyballen wordt dat een ramp. Mijn team is ook niet zo geweldig en ik stelde nog voor om te gaan oefenen, maar niemand had zin of tijd. Geweldig. Het zag er denk ik zo rampzalig uit tijdens gym vandaag dat mijn leraar zei; ‘Feline, Desi, gaan jullie maar badmintonnen.’
    Maar goed, wie heeft er dus tips of smoesjes om niet te gaan+mijn volleybal kunsten te verbeteren?

    xx


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Volleybal is een geweldige sport, maar om het in zo'n korte tijd te leren is praktisch onmogelijk. Het is een spel waarbij techniek erg belangrijk is en je je team goed moet kunnen aanvoelen. Het neemt veel tijd in beslag dit te leren en zelfs dan blijft het lastig. Toch zou ik gewoon gaan, als ik jou was. Het gaat niet om het winnen, maak het gewoon gezellig met je vrienden en heb plezier.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 13:13 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als je met minder goede mensen in een team zit, kan je er automatisch al naar fluiten.
    Ikzelf ben ook niet de beste in volleybal (uit de LO-lessen, geen hobby)
    maar ik zat dus eens voor een wedstrijd/toernooi met een aantal mensen die het totaal niet kunnen.
    Je krijgt dan geen enkele bal goed naar jou geworpen en dus kan je er al niet meer veel mee doen.
    Tijdens de toernooi/wedstrijd waar we op beoordeeld werden, zat ik in een groep met een jongen die volleybal in competitie doet.
    Ik kreeg alle ballen dus goed en ik kon dus ook goed terugspelen naar hem/de overkant.
    Mijn punten waren ook goed.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind volleybal vreselijk, maar ik kan het wel goed. :')
    Haat aan de gymlessen! XD


    "Well, well. Look who we've got here!"