• Hey

Ik had al bijna 4 maanden met mn vriendje maar zondag maakte hij het uit
    Het kwam zo vreselijk onverwacht
    Donderdag had ik nog gewoon met hem afgesproken en het was gewoon normaal

Hij zei dus dat hij vrijdag het opeens allemaal niet meer wist wat hij moest doen en zaterdag eigenlijk ook nog niet maar hij whatsappte mn beste vriendin dat hij het wou uitmaakte terwijl ze bij mij thuis was
    En ik zag dat dus

Toen heeft hij het zondag uitgemaakt hij stond er zelf ook bijna bij te huilen en gaf me knuffels en droogde mijn tranen

Maandag keek hij onder de les de hele tijd naar mij met een blik die leek op bezorgd
    Hij stuurde ook dms met daarin hey hoe gaat het enzo

Maar hoe kan hij binnen 2 dagen mij niet meer leuk vinden?
    Die vraag maakt me echt kapot vanbinnen

Xoxo Ines

Tears don't mean you're losing

Zou best kunnen dat hij het al veel eerder zo voelde.

-

Dan is het geen 2 dagen geweest.. Dan moet hij er al langer mee gezeten hebben...

Life is hard and then we die

Boys. You'll never understand them.
    Het spijt me, ik heb het zelf uitgemaakt bij mijn ex (en tevens eerste vriendje) dus ik kan je niet helpen. Maar ik wens je wel veel sterkte!

Deep inside, I've never felt alive

PUKKELxDING schreef:
    Dan is het geen 2 dagen geweest.. Dan moet hij er al langer mee gezeten hebben...

Ik heb hem dat een paar keer gevraagt en een vriend van hem die een vriend van mij is ook en hij blijf dat maar zeggen

Bond schreef:
    Boys. You'll never understand them.
    Het spijt me, ik heb het zelf uitgemaakt bij mijn ex (en tevens eerste vriendje) dus ik kan je niet helpen. Maar ik wens je wel veel sterkte!

Dank je X

Aww, meis, veel sterkte! Ik kan je niet helpen om dezelfde reden die Bond opgeeft, maar ik kan je wel zeggen dat er vast een leukere jongen komt! De gemiddelde vrouw in Nederland wordt 81, dus je hebt nog wat jaren voor de boeg. Je mag me opzich ook wel GB'en of PB'en, als je dat graag wil. Mijn e-mail staat ook open ;)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik denk dat hij al een tijdje niet meer verlieft was, maar het niet wou toegeven aan zichzelf. Hij wilt je nog wel leuk vinden, daarom lijkt het ook zo onverwacht, hij twijfelde. Maar dat hij niet meer verliefd op je is betekent niet dat hij je niet meer leuk vind. Daarom kijkt hij je ook zo aan en smst hij je, hij wilt je geen pijn doen. Maar liefde kan je niet dwingen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Misschien zit er wel meer achter. Hij geeft blijkbaar wel om je, dus maak je daar maar niet druk om, ik denk dat het meer aan hem ligt dan aan jou. Laat het even rustig, misschien kunnen jullie er later beter over praten.

Your make-up is terrible

Wat ik zou doen in jouw geval is voorlopig je even afsluiten voor hem, tot je zelf emotioneel alles enigszins op orde hebt en dan met hem kan praten om die shit af te sluiten voor jezelf.

No growth of the heart is ever a waste

Misschien is er meer? Zoals Assassin zegt, hij geeft nog wel om je, maar soms heb je gewoon het gevoel dat het niet meer gaat, ondanks je nog om elkaar geeft. Been there, done that. Anyway, veel sterkte. (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Shogun schreef:
    Wat ik zou doen in jouw geval is voorlopig je even afsluiten voor hem, tot je zelf emotioneel alles enigszins op orde hebt en dan met hem kan praten om die shit af te sluiten voor jezelf.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Thanx iedereen
    Ik denk dat het inderdaad wel even tijd kost
    Nogmaals bedankt <3

WhiteQueen schreef:
    Ik denk dat hij al een tijdje niet meer verlieft was, maar het niet wou toegeven aan zichzelf. Hij wilt je nog wel leuk vinden, daarom lijkt het ook zo onverwacht, hij twijfelde. Maar dat hij niet meer verliefd op je is betekent niet dat hij je niet meer leuk vind. Daarom kijkt hij je ook zo aan en smst hij je, hij wilt je geen pijn doen. Maar liefde kan je niet dwingen.

Dank je
    Ik denk eigenlijk dat dit het best in de buurt komt
    Hij zei ook dat hij veranderd was en dat niet wilde
    Hij zei dat hij om me geeft als vriend
    Maar ik snapte het gewoon niet helemaal
    Door dit verhaal snap ik het wel beter thanx