• Read first the Story, Anders geen rol!!!

    Bill en Co zijn Getrouwd met 4 meiden!
    Een paar hebben Kids en sommige zijn Zwanger!
    Dus Bill en Zijn vrouw hebben 1 Dochtertje van 2 jaar wat op 1 dag Ontvoert wordt, Bill en zijn Vrouw zijn vet Wanhopig en de rest ook, De gijzelaars eisen een paar dagen later 6 miljoen voor het meisje en bill doet er alles aan omdat geld te krijgen, natuurlijk doet de bank er moeilijk over en lukt het niet, de politie onderzoekt alles en krijgt ook contact met de gijzelaars en vinden uit waar ze zijn, uiteindelijk hebben ze de plek gevonden, maar ze zijn te laat, Bill en zijn vrouw vinden hun dochtertje dood aan en zijn de wanhoop nabij, ze hebben veel verdriet en willen niets anders dan wraak op de gijzelaars, bill en zijn vrouw krijgen vaker ruzie en hun huwelijk dreigt kapot te gaan, tot bill's vrouw opnieuw zwanger is, en ze iets ontdekken over de gijzelaars wat ze eeuwig bij zullen blijven.


    VerassingsRollen;

    #1= LOLLIPOPx
    #2= xPOKEMONKID
    #3= KimxGeorg
    #4= BUBBLEx
    #5= FAKEDOLLx
    #6= PersianRose

    Foto(scene/Emo)
    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar)
    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd;
    Text;





    BekendMakingen van rollen;

    #1; Zus van Vrouw van Bill+ Vrouw van Alex evans!
    #2 Vrouw van Tom
    #3; Vrouw van Georg + Zus vrouw van Bill
    #4; Vrouw van Gustav
    #5; Vrouw van Bill
    #6 Vrouw van Andreas!




    xoxoxoxoxoxox!




    Ice-cream Rockt more than you x3

    Foto(scene/Emo)http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525


    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar); 25

    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd; een jongen van 5 jaar genaamd Alex&een meisje van 2 genaamd Feliciti Hope

    Text;

    Haaii kidz<3
    Mijn naam is zoals je hier misscien al gezien had Annelies en al zo'n 25 hele jaren lang lef ik op deze wereld. 5 Jaar geleden gebeurde er iets wonderbaarlijks in mijn leven. Mijn eerste kindje werd toen namelijk geboren! Ondertussen is het al een flinke zoon geworden met de naam Alex en is hij al 5 jaar. 3 Jaar geleden beviel ik nog een keer van en schat van een dochter met de mooie naam Feliciti Hope. Feliciti is het liefste meisej dat ik me kan voorstellen! Ik ben dus getrouwd met /Die ene persoon/ en met hem ben ik erg gelukkig! Maar mensen, ik moet maar eens gaan!

    SeeYo<3

    Mag kim met georg(flower)

    verassing 3

    Foto(scene/Emo)http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar)25

    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd;Zwanger eerste kindje

    Text;

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 25 jaartjes oud.En zwanger van mijn eerste kindje samen met......
    Ik woon samen met ...... Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan en mij lieve......
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Zus van Vrouw van Bill+ Vrouw van Alex evans!
    *Doet hyper een vreugdendansej*

    LINDAAAA!
    DANKJEWEEEEEEL!!

    DANKJEEEEEEEE

    TOM IS MIJN HUSBAND ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vrouw van Gustav ^^ Koewl

    x] K sie het al voor me

    MAAR WEL BEDANKT<3

    (dance)(cool):D(hoera)(yeah)_O_(K)(H)

    Nu ik weer geen rol hebben ><


    *He's the one.

    VROUW VAN ANDREAAASSS (H)(K)(H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niemand deed auditie voor rol 2 buiten ik en toch heeft Raquel hem nauw raar.


    *He's the one.

    ik heb de rol wel niet maar wil je zeggen wanneer hij der is? Lijkt me een gave serie!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.