• Read first the Story, Anders geen rol!!!

Bill en Co zijn Getrouwd met 4 meiden!
    Een paar hebben Kids en sommige zijn Zwanger!
    Dus Bill en Zijn vrouw hebben 1 Dochtertje van 2 jaar wat op 1 dag Ontvoert wordt, Bill en zijn Vrouw zijn vet Wanhopig en de rest ook, De gijzelaars eisen een paar dagen later 6 miljoen voor het meisje en bill doet er alles aan omdat geld te krijgen, natuurlijk doet de bank er moeilijk over en lukt het niet, de politie onderzoekt alles en krijgt ook contact met de gijzelaars en vinden uit waar ze zijn, uiteindelijk hebben ze de plek gevonden, maar ze zijn te laat, Bill en zijn vrouw vinden hun dochtertje dood aan en zijn de wanhoop nabij, ze hebben veel verdriet en willen niets anders dan wraak op de gijzelaars, bill en zijn vrouw krijgen vaker ruzie en hun huwelijk dreigt kapot te gaan, tot bill's vrouw opnieuw zwanger is, en ze iets ontdekken over de gijzelaars wat ze eeuwig bij zullen blijven.

VerassingsRollen;

#1= LOLLIPOPx
    #2= xPOKEMONKID
    #3= KimxGeorg
    #4= BUBBLEx
    #5= FAKEDOLLx
    #6= PersianRose

Foto(scene/Emo)
    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar)
    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd;
    Text;

BekendMakingen van rollen;

#1; Zus van Vrouw van Bill+ Vrouw van Alex evans!
    #2 Vrouw van Tom
    #3; Vrouw van Georg + Zus vrouw van Bill
    #4; Vrouw van Gustav
    #5; Vrouw van Bill
    #6 Vrouw van Andreas!

xoxoxoxoxoxox!

Ice-cream Rockt more than you x3

Mag ik weer rolletje? (A)[/watbeniktocheenslijmbal]

4. info komt :D

Foto(scene/Emo): http://farm4.static.flickr.com/3259/2633758373_41c91ed998.jpg

Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar): 20 dann xD

Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd; 1 kind? 2 jaar. Naam: Seth

Text;

Halloo Schatjezz <33
    Ik ben dus ELLEN. Ik houd ontzettend veel van shoppen. Ik heb dus wel een baan, maar nog steeds kom ik door mijn shopverslaving niet egt rond. Ach helaas. Ik koop ook veel kleding voor mijn lieve schatje Seth. Hij is egt een engel. Verder vind ik het nog steeds leuk om te dansen, daarom heb ik er ook mijn beroep van gemaakt igg. Soms stoor ik mij ook aan hoe mensen dansen, ik bedoel: Zó simpel ligt het niet hoor, het kost behoorlijk wat ervaring om danslerares te worden. Mij is het gelukkig wel gelukt, maar ik moet nu gaan sorry! Byee!!

Foto(scene/Emo)
    In myn FB ;)
    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar)
    25
    2 Kinderen. Ismaïl, 6 jaar. en Rachel, 3 jaar.
    Text;
    Helloow x]
    Rose is de naam, Ik ben 25 jaar en heb al 2 lieve, schattige kids. De een is de ontdeugende Ismaïl en de andere heet Rachel, de rustige. Ik ben trots op ze en hou van ze. Myn hobby is uitgaan en muziek. Meer dingen heb ik niet te vertellen.

Dus bye!

XxX Rose (A)

Rol 6! xD

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Rol 3
    Foto: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/27/821/27821126_brookellebones7.jpg
    Leeftijd: 23
    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd; Zwanger van een meisje Rose
    Text;
    Hee,ik ben rachel en ik ben 23 jaar oud.
    Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje.
    Ik ben een koppig persoon maar ook erg lief en zorgzaam.
    Ik ontwerp kleding en schrijf teksten. Ook speel ik een klein beetje gitaar en zing ik daarbij. Tenminste,dat probeer ik.
    Ik haat dierenleed en zinloos geweld. Maar ook muggen en huppelgedrag.

Music is the new sex

Flo x] Coowle naam heeft je kind (A) xD

Lievuu Linda, ik rol heb? :D (H)(K)

Flo x] Coowle naam heeft je kind (A) xD

ja hé,ik vind jouw naam gewoon zo mooii^^

Music is the new sex

@ Flo

En ik de jouwe xD
    Daarom myn kindje Rachel heet =D
    Ik verslaafd aan die naaaaaaaamm <333 En aan jou xD

@ Flo

En ik de jouwe xD
    Daarom myn kindje Rachel heet =D
    Ik verslaafd aan die naaaaaaaamm <333 En aan jou xD

Dat vind ik zo lief!!:D

Music is the new sex

Rol:3
    Foto(scene/Emo):http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2csbdy9&s=4
    Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar)24
    Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd;zwanger
    Text;Hallo Mensen ! Mijn naam is Raquel en ben al 24 jaartjes oud. Pff,,ik verlang naar me jeugd maar deze tijd is ook mooi. Sommige geloven niet dat ik 24 ben maar het is echt zo ;] Kheb gewoon nog geen last van rimpels.Net zoals vroeger doe ik graag dingen met me vriendinnen zoals,shoppen of een film kijken. Ik kan mezelf ook prima vermaken;dan ga liedjes schrijven of ik ga wandelen. Maar meestal ben ik samen met(naam van vriend-hind Tom-) Ik ben zwanger van hem en kan bijna niet wachten op ons kindje. Het heeft lang geduurd voordat ik (naam} helemaal vertrouwde,want ja hij heeft wel een reputatie he. Maar hij heeft me bewezen dat hij echt voor mij gaat en van mij houd. Het is echt een lieve jongen waar ik nu al neit meer zonder kan. Maar we aan eten bij Gustav, Byeee

People who are meant to be together always find each other in the end.

nog ik ook een rol??(A)

xX

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Rol: 3 of die het best past^^

Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75429

Leeftijd; 24

Kinderen?/Zwanger?; namen van die kids/leeftijd; zwanger van een meisje de naam wordt:Hayley=]

Text; hay ik ben Rianne en ben alweer 24 jaar oud. Als ik terug denk aan de tijd dat ik 16 was heb ik best wel idiote dingen gedaan met mijn vrienden van toen te veel gespijbeld enzoo maar gelukkig is het goed gekomen.
    nu word ik bijna moeder=]
    ik ben echt zo gelukkig dat ik mijn vriend ...(naam vriend hint- Gustav-hintxD) heb ontmoet=]
    we zijn nu al 5 jaar samen eigelijk best wel lang dus we vonden allbei dat dit de tijd was om een gezinnetje te stichten=]
    nouja dit was ik
    we gaan nu weg. we gaan iedereen het grote nieuws vertellen=]
    XxX

I go wherever you will go..

Rol: neem maar iets waar je denkt dat ik bij pas!;)

Foto(scene/Emo) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78569

Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar) 26

Kinderen?/Zwanger?; zwanger (ongeveer 9 maanden:P)

namen van die kids/leeftijd; Fleur en Alex

Text;

Heey!

Ik ben Karin.
    ik ben 26 jaar oud,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik ben erg gelukig met mijn vriend en verwacht nu zelfs een kindje van hem!!:D.
    het wordt waarschijnlijk een tweeling!
    we gaan ze waarschijnlijk Fleur en Alex noemen!!
    ik moet gaan!!We gaan nog om babyspulletjes!;)

See Ya!!«33

xX.my

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Verassing 3-> hopelijk is dit tom ÖÖ<3

Foto:
    http://jacvanek.buzznet.com/user/photos/we-are-rockstars/?id=35048801

Leeftijd;22

Zwanger , meisje , dat Audrey Lauren gaat noemen
    Text;Hye ,mijn naam is Joliena ,als 22 jarige ben ik model en ga ik vaak naar party's!
    ik ben zwanger van een meisje.. Ja , ik en [naam jongen met wie ik ben] zij gelukkig :D
    we zijn allebij nogal druk bezig met alles maar dat komt wel goed , ik moet nu gaan , Bubaaai.

Mensen ik verdeel morgen de rollen moet er nu vanaf SEXXII's^^

xoxoxoxoxoxo

Ice-cream Rockt more than you x3

Foto(scene/Emo)http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg

Leeftijd;(ongv;20 tot 30 jaar) 22

Summer is 6jaar.
    Text; Just A Normal Girl Called April. Ik ben 22jaar jong en ik ben het typpe ego, eigenwijs maar toch lief. Ik heb een dochtertje van 6jaar, Ik was al moeder op mijn 16de een dom ongeluk eigenlijk, feest, dronken, jongens en dan weet je het wel dnek ik. De vader trapte het af toen hij het hoorde veel steun kreeg ik niet van hem en ook niet van mijn ouders, behalve van mijn oudere broer ik heb bij hem gewoont tot mijn 20ste toen ik afstudeerde, ik werk nu in een kapperszaak. Ik hou van dansen en uitgaan dan vooral met vrienden. Ik hou van mijn dochtertje en mijn vrienden als er ooit wat met hen zou overkomen weet ik niet wat ik zou moeten doen. Ik moet gaan nu toedelz.<3

*He's the one.