• Om een lang verhaal kort te houden: ik rij paard, en mijn paard staat op een privé stal (een kleine manège waar alleen mensen met hun eigen paard rijden), waar ik dus ruzie had met een meisje dat vroeger mijn beste vriendin was. Die ruzie is al jarenlang aan de gang tussen ons en onze ouders, dus het oplossen heeft geen nut, ze heeft me al te vaak gekwetst en belogen. Maaaaaar dus, deze zomer is ze met haar paard naar een andere manège gegaan omdat haar moeder liever niet wou dat ze mij nog zag. Krijg ik vandaag toch wel niet te horen dat ze morgen terugkomt omdat ze ruzie heeft met de dochter van de bazin van die manège D:
    Nu ga ik haar en haar betweterige moeder dus weer elke dag zien. FML.

    Heeft er nog iemand de laatste tijd slecht nieuws gekregen? :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pff, das echt kut. Gewoon negeren dan?

    Uh, ik kreeg vandaag te horen dat ik niet aangenomen ben op een vervolgopleiding...


    <3

    Neuj. Het gaat alleen nogal kut in mijn vriendinnengroep.


    Deep inside, I've never felt alive

    Meer doen dan het negeren kan je niet doen denk ik ):
    & ja, gisteren te horen gekregen dat iemand heel close van me een hersentumor heeft.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:22 ]

    ja, mijn tante is overleden in de vakantie, en iedereen op school vraagt of je een leuke vakantie hebt gehad... ugh, en dan zit je weer te huilen in de klas, en dan begrijpen ze het niet dat je daar opgevoed bent... en dan zit je weer bij de decaan omdat je iemand gaat uitschelden en vervolgens een boek naar z'n hoofd gooit...(huil)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:28 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Maakt zij ruzie met iedereen die zij tegenkomt ofzo? :W

    Fitzherbert schreef:
    Maakt zij ruzie met iedereen die zij tegenkomt ofzo? :W


    Ja, echt. Het is echt zo'n typisch trutje wat om de week een andere beste vriendin heeft omdat ze niemand te vriend kan houden sinds se ruzie met mij heeft gehad. We kennen elkaar al van toen we 2 waren, en zijn dus samen opgegroeid, als je dan te horen krijgt dat die persoon leugens tegen iedereen over je gaat vertellen.. :')
    En ze wilt ook echt OVERAL de beste in zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Februharry schreef:
    ja, mijn tante is overleden in de vakantie, en iedereen op school vraagt of je een leuke vakantie hebt gehad... ugh, en dan zit je weer te huilen in de klas, en dan begrijpen ze het niet dat je daar opgevoed bent... en dan zit je weer bij de decaan omdat je iemand gaat uitschelden en vervolgens een boek naar z'n hoofd gooit...(huil)


    Wat een losers, die mensen in je klas. Ze verdienen een boek tegen hun hoofd.
    Sterkte! (H)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Ja, echt. Het is echt zo'n typisch trutje wat om de week een andere beste vriendin heeft omdat ze niemand te vriend kan houden sinds se ruzie met mij heeft gehad. We kennen elkaar al van toen we 2 waren, en zijn dus samen opgegroeid, als je dan te horen krijgt dat die persoon leugens tegen iedereen over je gaat vertellen.. :')
    En ze wilt ook echt OVERAL de beste in zijn.


    Ksnap je probleem, kheb dat ook maar met n meisje da ik elke dag op de bus zie... Meeloper da t is:@


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Lol, da's best wel nog grappig, maar idd wel kut voor jou.
    Ik ben blij dat ik geen echte ruzies geb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb al maandenlang psychische shiz, komt wel weer goed hoop ik.

    & sterkte meid (:


    26 - 02 - '16

    Fitzherbert schreef:
    Maakt zij ruzie met iedereen die zij tegenkomt ofzo? :W


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Gewoon negeren?
    Hm, ach ja, het gaat de laatste tijd gewoon niet zo goed..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha dat zal dan wel aan die meid liggen als ze met iedereen ruzie krijgt. Hahja gewoon negeren zou ik zeggen. Doe alsof ze er niet is en geef haar gewoon geen aandacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?