• Om flauw te vallen(no_chears)...

    Yup ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven flauw gevallen.
    Daarstraks tijdens het eerste lesuur was ik zo aan het spelen met iemand uit mijn klas.
    Hij sloeg me voor de grap met zo de nietjes uit een nietjesmachine.
    En ik had even een snelle reflex waardoor ik de nietjes stevig beet nam maar die klasgenoot trok het terug waardoor ik zo'n hele diepe snee in mijn duim kreeg.
    Dus vroeg ik aan de leerkracht of ik mijn duim mocht gaan afspoelen aangezien het erg hard aan het bloeden was.
    En toen ik aan de wasbakken stond, voelde ik me misselijk, verdween mijn gehoor en was ik erg draaierig.
    Ik kon nog net mijn klasgenoten en leerkrachten bereiken die om het hoekje stonden en voordat ik het wist lag ik op de grond.

    Het was akelig eigenlijk :')
    Maar ik denk dat ik ben flauwgevallen door de combinatie van suikertekort en het zien van bloed aangezien het niet pijn deed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bo (Everx) ging vanochtend ook bijna flauwvallen.
    Ze zei ook dat ze draaide, dingen zag en haar gehoor wegviel.
    Gelukkig is ze op tijd gaan zitten (een bus, we stonden nogal dicht op elkaar)

    Ik ben toch wel blij dat ik nooit ben flauwgevallen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Auw ;x


    26 - 02 - '16

    Ik ben één keer in mijn hele leven flauwgevallen, ik donderde van de trampoline. Maar verder nooit meer (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben ijzersterk, dus ik val niet flauw. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 15:56 ]


    Can't you see i'm buizy

    Ik heb het nog nooit gehad, dat lijkt me heel eng!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben twee keer flauwgevallen van de pijn. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    'k Ga altijd net niet van m'n stokje D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Toen ik hoorde hoelang ik zwanger was toen ik nog zwanger was, dan he. :')
    Mijn vriend en ik dachten drie/vier weken. Nou, het was dus al wat meer. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 22:21 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben één keer flauw gevallen (bij de dokter) en viel toen op mijn hoofd (heb ik nog steeds last van, als ik hoofdpijn heb is het aan de kant waar ik toen opgevallen was) en laatst viel ik bijna flauw -het scheelde echt niet veel-, ook omdat ik bloed zag, maar normaal gezien kan ik daar wel erg goed tegen -ik zei zelf nog van "Het ziet er erger uit dan het is.", maar goed, ik ben blij dat ik maar één keer 'echt' ben flauwgevallen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Floodlights schreef:
    Meh, ik heb een tijd gehad dat ik bij het minste of geringste al flauwvalneigingen kreeg. Nu is het gelukkig wat minder (; Nee, het feit dat ik nooit ontbijt en per nacht maar zo'n zes uur slaap hebben hier écht niets mee te maken, hoor...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat heb ik nog nooit gehad maar bij gym heb ik soms wel een soort van black outs. Bijvoorbeeld bij hoog springen, vlak voordat ik ga springen weet ik dus eigenlijk niet goed wat mijn lichaam doet en ik ben dan meestal verwonderd als ik op de mat lig of zit. Dat vind ik wel vreemd want het moment dat ik spring kan ik me dus nooit herinneren


    Physics is awesome

    Ik ben de tel onderhand al kwijtgeraakt. Het zal wel rond de 30 keer liggen. Laatste keer was toen mijn vriendinnen over bevallingen aan het praten waren.


    Think before you act.

    Argyll schreef:
    Ik ben de tel onderhand al kwijtgeraakt. Het zal wel rond de 30 keer liggen. Laatste keer was toen mijn vriendinnen over bevallingen aan het praten waren.

    Ik ben niet bang voor bloed, maar na zo'n soortgelijk insident ben ik ook flauw gevallen.

    Ik moest om 7 uur 's ochtens werken, en dan eet ik nooit, totdat mijn eerste pauze.
    Toen moest ik een gebakskar naar achter rijden en die schoot weg, toen bleef ik met mijn mijn hand aan een stelling haken en toen reed de gebakskar door, zo mijn hang klem. heel mijn pols lag open dus, ik ging maar even wat papier halen om het te deppen. toen ging het gewoon even heel goed. ik had het afgedekt en toen stond ik bij de pc en toen viel inderdaad al het geluid weg, werd ik duizelig en kon ik niks meer zeggen.
    gewoon omdat ik nog niks had binnengekregen aan voetsel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''