• Om flauw te vallen(no_chears)...

    Yup ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven flauw gevallen.
    Daarstraks tijdens het eerste lesuur was ik zo aan het spelen met iemand uit mijn klas.
    Hij sloeg me voor de grap met zo de nietjes uit een nietjesmachine.
    En ik had even een snelle reflex waardoor ik de nietjes stevig beet nam maar die klasgenoot trok het terug waardoor ik zo'n hele diepe snee in mijn duim kreeg.
    Dus vroeg ik aan de leerkracht of ik mijn duim mocht gaan afspoelen aangezien het erg hard aan het bloeden was.
    En toen ik aan de wasbakken stond, voelde ik me misselijk, verdween mijn gehoor en was ik erg draaierig.
    Ik kon nog net mijn klasgenoten en leerkrachten bereiken die om het hoekje stonden en voordat ik het wist lag ik op de grond.

    Het was akelig eigenlijk :')
    Maar ik denk dat ik ben flauwgevallen door de combinatie van suikertekort en het zien van bloed aangezien het niet pijn deed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    LaJoie schreef:
    Nog nooit flauwgevallen, enkel af en toe een appelflauwte.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben nog nooit flauw gevallen, gelukkig maar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    erg vaak... vooral als ik een paniek aanval heb dan kan ik voor 90% zeggen dat ik flauwval en gezien ik de laatste tijd behoorlijk last heb van paniekaanvalen ben ik de laatste tijd ook vaak flauwgevallen.

    de ergste keer was ik 3 kwartier weg en was ik flauw gevallen terwijl ik op de trap stond:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Je bent waarschijnlijk flauwgevallen omdat je dat nietje in je duim hebt gekregen, en in je vingertoppen zitten de meeste zenuwen.
    Ik had ooit in m'n wijsvinger gesneden met een blikje en viel toen ook flauw.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Gebeurt me af en toe ook. De ergste keer was op de trappen op school, flikkerde meteen een aantal treden naar beneden :'D.


    i put the fun in funeral

    skinwalker schreef:
    Je bent waarschijnlijk flauwgevallen omdat je dat nietje in je duim hebt gekregen, en in je vingertoppen zitten de meeste zenuwen.
    Ik had ooit in m'n wijsvinger gesneden met een blikje en viel toen ook flauw.

    Dat denk ik niet...ik ben redelijk onhandig en heb al verschillende dingen in mijn handen gehad.
    Een passerpunt, een balpen, blikjes, mes, noem maar op :')
    En telkens bloedde het ook hard en deed het me niets.
    Ik ben niet echt het type dat bang is voor bloed wat ergens goed is aangezien ik altijd vol wondjes sta :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik.. Brr. Wat jullie allemaal vertellen is echt eng. Ik kan daar totally not tegen. Nou bibberen mijn handen en kan ik niks meer fatsoenlijk vasthouden. Als jullie eens wisten hoe eng het is om mij te zijn.. Ik ben voor alles met ongelukken en bloed bang..
    En dat is niet fijn, en ik zit op hockey en ik ben altijd bang als die bal hard gaat enzo..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee, nog nooit..
    Maar waarom valt altijd je gehoor weg als je gaat flauwvallen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Nee, nog nooit..
    Maar waarom valt altijd je gehoor weg als je gaat flauwvallen?

    Dat is een typisch kenmerk zodra je gehoor weg valt, kan je het flauwvallen niet meer tegen houden want dan is het te laat :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben al 5 keer flauwgevallen :s geen leuke ervarigen.. ik was eens zo hard met m'n kin op de grond gevallen met een grote habbe als gevolg, 12 draadjes! damn.. meestal komt het bij mij door te snel op te staan..


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    ik ben één keer flauwgevallen omdat ik teveel had gedaan terwijl ik ziek was.
    Het was best eng maar op een andere vreemde manier wel aangenaam =X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Aaaah, lijkt me echt eng om flauw te vallen zeg.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Flemish schreef:
    Bo (Everx) ging vanochtend ook bijna flauwvallen.
    Ze zei ook dat ze draaide, dingen zag en haar gehoor wegviel.
    Gelukkig is ze op tijd gaan zitten (een bus, we stonden nogal dicht op elkaar)

    Ik ben toch wel blij dat ik nooit ben flauwgevallen


    Ik ben al ongeveer 7 keer in mijn leven flauw gevallen, en soms wordt ik niet onmiddelijk wakker