• Wat vind jij nu echt een afknapper qua uiterlijk bij een jongen? Dus niet van het karakter, maar van het uiterlijk.

    Ik zelf vind als ze gewoon spierwit zijn. Of als ze heel onverzorgd zijn qua tanden enzovoort.

    Jongens met een snor (en soms ook een baard) en als ze kleiner zijn dan ik.


    Think before you act.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En moet je je voorstellen, ik heb een geweldig grote.... neus, die ook nog behoorlijk wat bijdraagt aan dat gewicht :Y)

    In die neus zit wel een aantal kilo's snot. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kleine jongens.. Ik ben zelf al klein genoeg XD
    Dikkere jongens.
    Puistenkop
    Saai humorloze gevalletje
    Jongens die voortdurend stinken.
    Kaal.

    Moet ik doorgaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Achilles schreef:
    (...)
    In die neus zit wel een aantal kilo's snot. (cat)


    Nou, weet niet bij wie je al da spul eruit hebt zien komen, maar normaal is het niet zo veel (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Merwin schreef:
    Dun/mager. Van die sprietjes. Oh en kaalheid.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Onverzorgde jongens en jongens met borsthaar.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een jongen die aftershave, deo en parfum ineen gebruikt. En dan in zo'n dosis, dat je het tien kilometer verderop nóg ruikt.
    Ik was dus zo'n jongen tegengekomen op de fiets naar school, en hij haalde mij in. Nou, ik moest toch wel eventjes mijn neusje dichtknijpen, bàh
    Verder:
    - Onverzorgde huid.
    - Te veel spieren.
    - Te dun.
    - Te klein.
    - En inderdaad: te klef.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kale, magere, spierwitte jongens met een oorbel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nou, weet niet bij wie je al da spul eruit hebt zien komen, maar normaal is het niet zo veel (cat)

    Bij jou is het meer! D:
    En shut up met mijn "mooie ogen". Kill it with fire! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik knap af op kleine meisjes met lange blonde haren en blauwe ogen. Die als ze lachen je zicht verblinden en als ze naar je lachen je bijna omvalt omdat het zo lief is. Waarom? Omdat ze mijn kleine hartje stelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Enge pluisbaardjes 0-0 Van die pubertjes die hun baardgroei willen showen en daarom een paar plukjes op hun gezicht hebben die niet eens egaal verdeeld zijn 0-0

    Borstels van wenkbrauwen, echt gigantisch bedoel ik hé. Eh verschrikkelijk scheve en gele tanden en stinken, zowel qua lichaamsgeur als uit hun bek, haha.
    Oja van dat blinkende, flashy witte haar vind ik meestal ook niet bepaald aantrekkelijk... Of gewoon jongens die ik om de een of andere reden als kindser dan mij beschouw.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vluuv schreef:
    Enge pluisbaardjes 0-0 Van die pubertjes die hun baardgroei willen showen en daarom een paar plukjes op hun gezicht hebben die niet eens egaal verdeeld zijn 0-0


    26 - 02 - '16

    Ik knap af op alles wat mijn vriendje niet is. Dus moet hij aan deze eisen voldoen:

    - Fred heten.
    - Rood haar, ietsje langer dan normaal. Ongeveer tussen kort en schouderlengte in.
    - Sproeten! SPROETEN! Gezicht en armen.
    - Niet zo heel lang zijn (1.75 meter lang).
    - Goed kunnen zwemmen maar dat niet doen uit schaamte.
    - Grijsblauwe ogen.
    - Dunne lippen, in een apart soort boog, maar wel donkerroze.
    - Lichte huid, kreeftje in de zomer ^_^".

    Ik knap af op iedere jongen die niet daaraan voldoet (A)

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waar ik ook een hekel aan heb : Van die jongens die heel de dag in de sportschool hangen, om hun 'mooie' figuurtje te behouden.
    En vervolgens niets anders kunnen doen dan pronken met hun ozo gespierde lichaam.

    Van die Jersey Shore-types zegmaar. Ik wil echt niet iemand die ijdeler is dan ik haha. En ik ben al redelijk ijdel dus.


    Tell me about it, stud.