• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Logan
    Hij keek naar Rebecca die naar buiten liep en gilde. Hij schrok en rende naar buiten.
    'Waarom spuugt Fred slakken?!' vroeg hij aan James.
    'Dat kwam als eerst in mij op! En nu doet ie dat.' zei James en lachte.
    'Oke, leuk bedacht om iemand te redden, maar ik ga weer terug...' zei Logan maar James trok Logan met hem mee.
    'He, laat me los! James je hebt teveel op volgensmij!'
    'Niet dat heb ik niet gedaan! Waarom zeg je dat Pepper?'
    'Noem me niet zo!' en hij duwde hem naar voren.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Ik keek toe hoe Logan naar buiten liep, maar toen ik een vreselijk kabaal hoorde van ruziënde mensen besloot ik ook naar buiten te lopen.
    Snel stond ik recht en liep gehaast naar buiten waar ik James, Fred, Rebecca en Logan aantrof.
    Vastberaden ging ik tussen James en Logan instaan. "Wat is hier aan de hand?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana
    Ik wist niet precies wat ik moest doen. Ik wist geen enkele spreuk meer. Ineens kwam Pandora ook naar buiten gestormt. Ze stond tussen James en Logan in.

    {Kort stukje, I know, maa rik heb geen inspiratie}


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.

    'Finite Incantatem!' zeg ik en ik wijs met mijn toverstok op de borst van Fred, waar nog één of twéé slakken uit komen. 'JAMES, Je hebt te veel gedronken! Hier met die toverstok, jij gaat gewoon weer terug naar de school.' zeg ik een beetje boos en trek hem weg van Logan. Hij en Fred leunen op me, waardoor ik een beetje door mijn knieën ga, maar ik loop met ze terug. Eenmaal in de leerlingenkamer geef ik ze allebei een emmer; James eentje, omdat hij zó dronken is dat hij moet overgeven, Fred eentje, omdat hij nog enkele kleine slakjes ophoest.
    'Waar was dat nou voor nodig?!' vraag ik aan James en ik giet een ontnuchteringsdrank in zijn mond, om Fred vervolgens op zijn rug te kloppen tegen het hoesten van de slakken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    Op eens voelde hij een kater inplaats van in de ochtend. Rebecca schreeuwde nu tegen hem.
    'Sorry Rebacca, maar jij was hysterisch en dat was de enige spreuk waar je wel bij moest ademen, dus wees blij.' zei hij met een misselijk gezicht en draaide zijn hoofd weer naar de emmer met een groen gezicht.
    'Jij was toch ook niet meer jezelf?' zei hij en keek haar verbaast aan. 'En waarom heb je mij een drankje gegeven?!'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Gelukkig is hij nu weg. Wel zielig voor Fred met zijn slakken.' zei hij tegen Pandora en deed zijn handen in zijn broekzakken.
    'Het is misschien leuk dat we wat spannends gaan doen? Zoals het verboden bos.' en glimlachte.


    [logan is niet dronken zeg ik alvast ;)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik wend mijn gezicht af van Fred, en kijk naar Pandora, die zit te smoezen met Logan. Ik meen het verboden bos te horen, en ik spits mijn oren, maar het zijn mijn zaken eigenlijk niet. Ik kijk weer naar Fred en de rest. Het lijkt beter te gaan.


    Tijd voor koffie.

    Pandora McAllister

    Het verboden bos leek me inderdaad wel spannend dus glimlachte ik breed.
    "Is goed." zei ik terwijl ik mijn vingers in zijn hand verstrengelde."Ik hoop dan dat we daar eindelijk eens met rust worden gelaten zonder dat mensen ons aangapen."
    Ik moest eerlijk gezegd toch toegeven dat ik niet zo gerust was na de ruzie tussen James en Logan, maar dat kon ook gewoon zijn omdat James dronken was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik zit nu in de apple store
    echt gaf hier
    het is net geopend :)

    Logan

    'Is goed, kom' zei hij en lachte toen Pandora haar hand in de zijne verstrengelen.
    ze liepen naar het verboden bos en kwamen op een open plek. Logan ging zitten en keek har aan en tikte op de grond waar ze kon zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Zonder te twijfelen ging ik naast Logan op de grond zitten en schoof automatisch een klein beetje dichter naar hem toe.
    "Dus" Begon ik nadenkend. "Kom je hier eigenlijk wel vaker?"
    Ik keek wat rond op de plek waar we zaten en vond het aangenaam stil en mysterieus.
    Ik vond het best gezellig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    Zonder te twijfelen over het plan dat ik zojuist had gehoord uit de monden van Logan en Brandy (die het haatte dat ik haar zo noemde), pakte ik mijn wintermantel en liep ik naar het verboden bos. De donkerrode stof was aan de zijkant bedekt met gouden stiksels, voor Griffoendor. Ik had James inmiddels een nuchterheidsdrank gegeven, waardoor hij weer scherp was. Ik trok hem en Fred zonder enig geluid mee naar buiten, op de voet gevolgd door Evana.
    'Kom,' zei ik lachend en draaide mijn haren in een staart. 'Gewoon een wandelingetje. Het is geen volle maan, gelukkig.' zei ik met een knipoog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Klein vraagje...hoe kan ze het gehoord hebben als ze in de leerlingenkamer was en Logan en Pandora nog steeds aan Hogsmaede?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Huh? Ik dacht dat Pandora en dinges daar ook waren? xD. Naja. Dan niet gehoord, lama]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Bij het woord volle maan, krimp ik even in elkaar. "Eh.. nee. Gelukkig niet," zeg ik, en ik voel me ineens niet zo fijn meer. Ik kijk om naar Fred. Boterbier? Ik glimlach, en loop snel even de drie bezemstelen in. "5 flesjes graag," zeg ik, en ik gooi het geld op tafel. Ik moffel ze weg in mijn tas, en loop terug, hopend dat het gerinkel niet te duidelijk is. "Gedaan!" zeg ik, en we lopen weg.


    Tijd voor koffie.

    Logan
    Ze zaten heel romantisch op de openplek naar de sterren hemel te kijken. Logan keek haar aan en pakte een pluk haar en deed het achter haar oor.
    'Hier worden we inderdaad met rust gelaten...' zei hij en drukte een kus op haar lippen en hield een hand bij haar heupen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.