• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Logan
    'Ja, ik wil ook mijn broek,haha.' zei hij lachend en zag dat ze weg wilde.
    'Kom op, kijk maar of je van mij kan winnen met rennen.' zei hij en wreef in zijn handen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "Ik zal winnen." Zei ik uitdagend terwijl ik hem nog snel een kusje op zijn kaak gaf voordat ik het op een lopen zette.
    Ergens was ik me ervan bewust dat hij me op de hielen zat, maar dat maakte het juist zo grappig.
    Ik slaakte een klein, lachend gilletje toen ik merkte dat hij me aan het inhalen was en probeerde sneller te lopen terwijl zijn broek tussen mijn vingers bengelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    Hij haalde haar in en ging voor haar stoppen, maar ze botste op hem en vielen. Logan zoende haar en deed zijn ogen dicht. 'Pand... Waar zijn wij?!' vroeg hij een beetje zenuwachtig en hoopend dat het school niet was.
    Hij stond op en wees naar de broek met een ondeugende glimlach.
    'Mag ik mijn broek? Ik voel me zo naakt! Hehe.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "We zijn aan de bosrand." Lachte ik opgewekt."Hier is je broek."
    Ik trok een klein pruillipje en gaf Logan zijn broek terug om vervolgens van hem af te rollen zodat ik op mijn rug kwam te liggen.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik de donkere hemel bekeek.
    "Kijk, een vallende ster!" Riep ik vrolijk uit terwijl ik omhoog wees. "Doe een wens."
    Ik sloot mijn ogen, deed en wens en opende ze vervolgens weer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Srr dat ik niet reageer ... :(
    Ik denk dat ik morgen reageer.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Hij deed zijn ogen dicht en dacht aan een plek. Een mooie plek. Een weiland met een zondondergang en Pandora stond in de verte. Ligan rende naar haar toe en tilde haar op en draaide rondjes. Dat is een wens die hij graag waar wilt maken. Hij deed zijn ogen open en keek naar Pandora.
    'Zullen we naar het kasteel?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "Zullen we naar het kasteel?" Hoorde ik hem vragen.
    Ik keek opzij naar zijn mooie gezichtje en knikte.
    "Is goed." Ik stond op en veegde mijn achterste wat af aangezien er wat zand op en hing en trok Logan recht.
    "Wat heb je gewenst?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik mijn arm in de zijne haakte en naar het kasteel begon te wandelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evana
    "Dus?" zei ik, toen we een eindje gelopen hadden. "Waar gaan we heen?"


    Tijd voor koffie.

    Logan
    'dat ga ik jou niet vertellen... Anders komt ie niet uit gekkie.' zei hij en tipte op haar neus.
    Ze liepen naar het kasteel en zagen Evana. 'He Evana, alles goed?' zei hij vriendelijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    "He Evana, alles goed?" hoor ik ineens achter me. Het gerinkel in mijn tas valt lekker niet op. Ik glimlach, maar ik kijk een beetje bedrukt. Ik weet niet of Rebecca, James en de rest ook boos zijn op Logan. "Ja, het gaat..." mijn stem sterft weg. Ik zie dat hij nat haar heeft. "Gezwommen?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.

    Pandora McAllister

    Toen hij op mijn neus tikte met zijn vinger keek ik hem met getuite lippen aan.
    Ik wilde er iets op zeggen,maar ik merkte dat hij me voor was.
    "He Evana, alles goed?"
    Ik keek in dezelfde richting als Logan en zag Evana staan.
    "Hey Evana."Glimlachte ik subtiel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.
    'Hoi Logan,' zeg ik kort en ik kijk naar Evana, waarna hij vraagt hoe het met me gaat. 'Prima, prima...' lieg ik en ik hoop dat hij niet kan zien dat mijn gezicht wit wegtrekt als ik Pandora achter hem zie.

    [Ik ben er weer! :"D ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {Welcome back :)}


    Evana
    Ik glimlach naar Pandora. "Hoi," zeg ik. Ik merk dat de sfeer gespannen is, en ik ben blij met de biertjes in mijn tas. "Alles goed met beiden?" vraag ik. We zijn al bijna bij het kasteel.


    Tijd voor koffie.

    Logan
    'Eh ja ik eh wij hebben gezwommen.' zei hij en deed zijn hand door zijn haren. Hij keek Rebecca aan en zag dat ze wittig werd, maar besteedde er geen aandacht aan en luisterde wat Evana te zeggen had.
    'Tja, ja het gaat heel goed. Het was echt leuk daar net in het meer, hé Pandoor?' zei hij lachend en keek haar aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Ik moet nog leren,' zeg ik abrupt en mijn stem schokt. 'Tot morgen.' voeg ik eraan toe maar merk al snel dat ik gevolgd word.

    [je kan hier op inspringen met whoever you want]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!