• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fred
    'Jaaah lijkt mij leuk! Vanavond bedoel je?' vroeg Fred aan James.
    Toen Rebecca tegen hem praatte keek hij jaar kant op. 'Ja hoe kon hij! Misschien was hij te verlegen? Misschien kunnen we vanavond als afleiding naar de drie bezemstelen.' zei hij met een glimlach en gooide zijn boek op een bankje en stond op.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Vind ik een prima idee,' zei ik lachend. 'Heb wel weer eens zin in wat anders dan dat eindeloze pompoensap hier, ik krijg nu zelfs kotsneigingen als ik er alleen al naar KIJK, snap je?' zeg ik en Fred lacht terwijl hij doet alsof hij overgeeft.
    'En Arthur heeft trouwens hele gave kotspastilles ontwikkeld, daarvan geef je meteen over! Hij moet alleen een tegengif bedenken...' voeg ik eraan toe, nu we het toch over kots hebben. Arthur Wemel was een goede vriend van Fred en automatisch dus ook van mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {Niemand was met Sophie aan het praten of wel?}

    Sophie
    Ik rende de Gryffindor Common Room in. Ik had Rebecca woedend weg zien lopen, met een groepje mensen, dus ik was ze achterna gerend. Ik bleef bij Rebecca stilstaan. "Wat was er gebeurd?" vroeg ik.

    Evana
    Ik glimlachte bij het zien van Pandora en Logan. Het zag er heel schattig uit. Ik liep zachtjes de ziekenzaal uit om hen niet te storen. Ik besloot terug te gaan naar de rumoerhal, maar bij aankomst, bleek iedereen al weg te zijn. De logischte plek waar ze konden zijn was in de Common room, dus ik liep erheen. Daar zag ik Sophie met grote ogen naar Rebecca kijken. Stiekem ging ik achter haar staan. Misschien zou ik wat te weten komen.


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.

    'Nou, kijk, het zit zo,' zeg ik. 'De.. Nouja, Pandora heeft een cruciatusvloek op me gebruikt toen ik mij en mijn vrienden verdedigde en daarvoor zijn we bij Wafelaar geweest. Maar in plaats van dat hij ze straf geeft, kan ÍK vanalles gaan regelen. Pandora hoort geschorst te worden, snap je wel?' zeg ik gefrustreerd.
    'Ik heb er nog steeds pijn van.' zeg ik en ik wijs naar een paar blauwe plekken die ik heb opgelopen door het stuiptrekken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Cruciatus? Ik voel ineens weer pijn. Lucius' gezicht die boven me uittorend en lacht. Sadistisch. Ik grijp naar mijn hoofd, waarbij ik de stekende pijn in mijn arm negeer. Die vloek was verschrikkelijk.

    Sophie
    "Cruciatus?" mijn ogen worden groot. "Waar-waarom zou ze dat inhemelsnaam doen?" mijn stem schiet de hoogte in. "Ze noemde mij en een paar andere Modderbloedjes," ik knijp mijn ogen samen, en bal mijn vuisten. Mijn knokkels worden geel. Modderbloedje, ik ben er ook een. "...Pandora hoort geschorst te worden, snap je wel?", ik knik woedend. "Hoe durft ze," breng ik woedend uit. Ik hoor gesnak achter me. Het is Evana, die blijkbaar achter me stond.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.

    'Finite Incantatem...' zeg ik en mijn toverstok glijdt over de arm van Evana. Als een vloek niet op wordt geheven zwakt het wel af, maar blijft het toch door het lichaam woekeren. Ik kijk naar Sofie, wiens handen gebald zijn. 'Ik heb het al een hele tijd terug opgegeven met de Zwadderaars. Ze zijn gewoon diep gezonken en totaal niet... creatief met vloeken...' zeg ik en ik denk terug aan de plotseling snel groeiende tanden van Pandora. Meer had ik niet gedaan.
    'Omdat we zogenaamd "modderbloedjes" zijn,' spuug ik uit. 'Puur omdat we het zogenaamd niet waard zijn om te toveren, omdat ons bloed niet gemengd mag worden met dat van... Puurbloed tovenaars... Fred heeft ook geen dreuzels in zijn familie, en James ook niet, maar zij hebben geen sterallures! Wafelaar zou eens moeten weten dat die KWAST van een Malfidus me heeft bedreigd, omdat ik een mogelijke bedreiging was voor het "zuivere" bloed in de familie van Fred! HIJ KÉNT HEM NIET EENS!' zeg ik harder. Van de nette klassenoudste is nog maar bar weinig over.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Een ondeugende glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik hem aankeek.
    "Ik weet het nog zo niet." Zei ik gespeeld twijfelend. "Misschien kan jij me wel beter maken?"
    Ik nestelde mijn hoofd tegen zijn borstkas en luisterde naar het ritme van zijn hart terwijl mijn vingers plagend over zijn borstkas gingen.
    "Ik denk eerlijk gezegd dat ik nog zwaar in de problemen ga zitten." Gaf ik peinzend toe. "Misschien schorsen ze me wel aangezien ze waarschijnlijk heel het verhaal gaan verdraaien."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    foutje

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:46 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Hhaa is niets :') ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:47 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    'Ik vind dit echt vervelend,' zeg ik. 'En maar beweren dat wij het verhaal verdraaien, dat maakt me echt zó misselijk...' zeg ik huiverend. Ik moet er niet aan denken dat dit wéér ongestraft kan doorgaan...
    'Waarom doe ik nog moeite? Gewoon omdat het goed staat en omdat ik een streber ben, en omdat ik niet wil dat de jongere generatie - je weet wel, eerstejaars - dit ook meemaken? Of doe ik het voor mezelf?' vraag ik mezelf, en tegelijkertijd vraag ik het ook aan Sofie. 'Ik zit te denken aan een overplaatsing naar Beauxbattons, maar mijn Frans is niet zo goed... Ah, c'est sufficient, mais je ne l'aime pas... Je trouve ça bof-bof, comprends-tu?' zeg ik half-lachend-half-treurig. 'Maar ja, dan geef ik me gewonnen van de Zwadderaars.. En om nou bij al die huppelkutjes op school te zitten, vind ik ook niet zo'n aanlokkelijk idee...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bruna Luanne

    Ik stap over de overloop en loop richting het portret van de Dikke Dame.
    'Wachtwoord?' zegt ze met haar o zo bekende norse toon.
    'Waarom altijd zo verveeld?' vraag ik en leg mijn armen over elkaar heen,
    'Wachtwoord?' herhaalt de Dikke Dame, dit keer nog geïrriteerder.
    'Goed, wat jij wilt. Chocokikkers.'
    Het portret zwaait open en ik klauter door het portretgat. Op de bank in de Common Room herken ik een paar bekenden e loop naar ze toe.
    'Hey,' zeg ik met een ietwat zachtere stem dan die ik gebruikelijk opzet. Door het ongeval van daarnet voelde ik nog steeds schuld vanbinnen branden, het was misschien een Zwadderaar geweest, en ze martelde Rebecca... maar alsnog had ik haar heel, heel ernstig verwond. Ach ja, het was waarschijnlijk ook wel haar verdiende loon geweest, maar toch...

    [ik ga eten, brb :)]

    Fred
    'NEEEEEEEEEEEEE... Rebecca, mijn liefste, ga niet naar de kakkerige school! Blijf gewoon bij ons. Kom we gaan naar de driebezemstelen!' zei hij expres kakkerig en pakte Rebecca der hand.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [LOL ROXANNE, IK GA PLAT HIER!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [lololololo hahahaha hohoho trolololololololo xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    C'mon :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.