• Oke, ik zit met een probleem.

    Er is een jongen van 17 seksverslaafd bij ons op school, alleen gelukkig zien we hem nooit aangezien hij in het andere gebouw zit.
    Alhoewel, één keer met gym, zat hij in de WC bij de gymzaal zichzelf te mastruberen _0_

    Máár, het probleem is dus, hij SMS't allerlei meiden om telseks en dat soort dingen, ook belt hij soms gewoon meiden midden in de nacht om 3 uur ofzo op.

    Het probleem is dus, hij SMS't CONSTANT mijn nichtje/beste vriendin. Hij stalkt haar gewoon als het ware. Ze heeft hem al duizend keer gezegt om op te rotten, maar dan gaat hij gewoon verder, ze wordt er echt ziek en bang van.
    En nu wil ik hem dus gaan aanspreken, gewoon om te zeggen dat hij op moet donderen, maar is het verstandig om me daarmee te bemoeien? straks gaat hij mij constant SMS'en en bellen enzo. Aan de andere kant, ik heb al 1,2 jaar een vriend die vast en zeker niet kan waarderen als iemand dat naar me zou sturen.

    Dus.. hulp?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aristocat schreef:
    Ehm... ja. Ik denk dat hij eerder hulp nodig heeft, als 'ie echt seksverslaafd is (: Misschien moet je 't aangeven bij z'n ouders.. om nou meteen naar de decaan o.i.d. te gaan D: 't Is nogal beschamend.



    Het probleem is: hij is seksverslaafd, al geloof ik 3(?) jaar ofzo. Hij staat ook bekend als 'de rukker', hierbij, weet iedereen op school het, inclusief zijn ouders. Zijn 4 oudere broers schamen zich dood voor hem omdat ze opmerkingen horen als "nou, je broer was ook weer bezig."

    Maar ik denk dat ik morgen idd naar de decaan ga.. Echt andere optie's zijn er niet..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Het probleem is: hij is seksverslaafd, al geloof ik 3(?) jaar ofzo. Hij staat ook bekend als 'de rukker', hierbij, weet iedereen op school het, inclusief zijn ouders. Zijn 4 oudere broers schamen zich dood voor hem omdat ze opmerkingen horen als "nou, je broer was ook weer bezig."

    Maar ik denk dat ik morgen idd naar de decaan ga.. Echt andere optie's zijn er niet..

    'k Vind 't echt naar voor dat joch D: En ook voor de omgeving, natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    He gatverdamme xD Ik zou naar iemand van school gaan. Je mentor, de decaan, de directeur of gewoon tegen die ouders vertellen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aristocat schreef:
    (...)
    'k Vind 't echt naar voor dat joch D: En ook voor de omgeving, natuurlijk.






    Ik vindt het vooral erg voor de omgeving en ouders. Het kan hemzelf namelijk weinig schelen, als ik al die SMS'jes van mijn nicht zou overtypen zou je dat wel begrijpen; hij doet het er om.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)





    Ik vindt het vooral erg voor de omgeving en ouders. Het kan hemzelf namelijk weinig schelen, als ik al die SMS'jes van mijn nicht zou overtypen zou je dat wel begrijpen; hij doet het er om.

    Als 'ie écht seksverslaafd is, dan zit er vaak wel iets achter en is 't zeker niet 'voor de fun' ^^. Maar die SMS'jes zijn wel zeer vervelend, als je ook nog andere mensen gaat lastigvallen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    xDesire schreef:
    (...)

    Ja dat wil ik ook wel, maar mijn nichtje heeft best erge dingen tegen hem gezegd en met kk gescholden omdat hij zo ver ging.. Dus straks beginnen ze daar weer over ofzo..


    Dit nemen ze haar echt niet kwalijk. Ik zou zelf dat niet met kanker gaan schelden maar na een lange tijd stalken van iemand zou ik ook echt boos worden. Maar ik bedenk me net, misschien kun je naar de vertrouwenspersoon gaan? Misschien is dat dan iets minder beschamend?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    SchoenVeter schreef:
    heeft hij jouw nummer dan, anders kan hij je niet bellen/sms'en
    je kan er heus wel wat van zeggen hoor, en lekker duidelijk in zijn gezicht


    Smile, like nothing could go wrong.