• Hallo iedereen,
    Ik ben Thom ,15 jaar en woon in Overijssel, NL(dat zegt in mijn ogen eerst nog genoeg). Ik ben hier (blijkbaar) een van de zeldzame mannelijke leden, maar goed, omdat ik over het algemeen met haast iedereen overweg kan maak ik daar totaal geen punt van. Ik ben geïntresseerd in Quizlet omdat ik mijn verhalen hier kan 'uitgeven' en iemand er direct op kan reageren. Ik schrijf vaak vooral historisch of fantasy (of een combinatie van die twee), maar sinds kort heb ik ook een 'modern' verhaal online staan. Ik wil ook Kim bedanken(voor al ze dit leest) voor het aanraden van deze site.

    Verder ben ik zelf nog actief als mede-admin van een RPG forum.


    Fanfictions: geen, maar zit aan een te denken over de 'Sly Cooper'-series, zegt waarschijnlijk niemand iets, maar goed..

    Lopend verhaal: Your lord, my Lord(verhaal dat zich afspeelt rond 1700 en waarin een jonge Brit gedwongen is naar de nieuwe wereld 'Amerika' te gaan om te leven) & 'I've got two tickets to paradise' (De Amerikaan Jack Cooper heeft maar een saaie baan, maar daar komt verandering in wanneer er zich steeds meer kansen voordoen om naar het zuiden en westen van zijn land te gaan: want daar is het leven toch veel mooier?)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    haha ik heb sly cooper even gegoogled en kwam toen op een wasbeer een schildpad een roze nijlpaard en een rode vos! ik weet zeker dat als je die schrijft dat het een grappig verhaal wordt (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    haha ik heb sly cooper even gegoogled en kwam toen op een wasbeer een schildpad een roze nijlpaard en een rode vos! ik weet zeker dat als je die schrijft dat het een grappig verhaal wordt (:


    ten eerste bedankt voor de reactie (Y)

    En ja, het is een spelletje van de playstation 2 dat ik voorheen speelde. Ken het hele verhaal nog wel, dus dat scheelt :Y) Maar het was inderdaad een best lollig spelletje. De wasbeer is Sly Cooper(de meesterdief), de schildpad is Bentley(de hersens), het nijlpaard is Murray(de spieren) en de rose vos is agente Carmelita die hen altijd op de hielen zit. Als je een beetje van avontuur houd is dat een prima game en het is in principe wel voor iedereen :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    ten eerste bedankt voor de reactie (Y)

    En ja, het is een spelletje van de playstation 2 dat ik voorheen speelde. Ken het hele verhaal nog wel, dus dat scheelt :Y) Maar het was inderdaad een best lollig spelletje. De wasbeer is Sly Cooper(de meesterdief), de schildpad is Bentley(de hersens), het nijlpaard is Murray(de spieren) en de rose vos is agente Carmelita die hen altijd op de hielen zit. Als je een beetje van avontuur houd is dat een prima game en het is in principe wel voor iedereen :Y)



    hahha you're welcome (:
    oow ja, ik heb geen playstation.. dus ik ken het niet hahaha. Ik vind de poppetjes wel heel leuk ! ik zou het verhaal iig wel lezen :Y)
    xx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Heb het maar eens online gezet.:D


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Heb het maar eens online gezet.:D


    ja heb je een verhaal er van gemaakt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    (...)

    ja heb je een verhaal er van gemaakt?

    Jazeker :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    trolol ik heb al abo (krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    And I just made a trailer for it :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    WHUAHHA ik heb um nog niet eens bekeken en ik zie dat paarse ding al, love it ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    goede trailer (:


    Shit happens but pee happens a lot more.