• Ik heb vandaag een tulband gemaakt. Wat hebben jullie vandaag gedaan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 16:56 ]


    26 - 02 - '16

    gehuild.. en niet naar school gaan..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb vandaag de post bezorgt en ben naar de bieb geweest. ^^ Ik lust ook wel een stukje. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Oah lekker. Ik ben vandaag een uurtje naar school geweest en naar maatschappelijke stage.


    Take risks and conquer your fears.

    IK WIL OOK OETS BAKKEN! *kijkt verdrietig*
    Ziet er wel jummie uit, chocola met poedersuiker?
    Ik ben naar school geweest waar ik erachter kwam dat ik de eerste vier uur vrij had, toen heb bijna niks gedaan en daarna ben ik naar huis toe gegaan, gewerkt en nu heb ik net gegeten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de hele dag op school gezeten(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Naar 3 dokters en het ziekenhuis geweest.


    all I want is the taste that your lips allow

    Omg geef mij die tulband ):

    Eh, school en me vooral weer eens lekker geërgerd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lekker!
    Ik ben naar school geweest. (nerd)


    Keep on smiling

    Crane schreef:
    Give me :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lekker :3

    Naar school geweest, tutorles gegeven (Kaching 8D), boek gelezen, lasagna gemaakt, gegeten, listening activities gedaan voor Engels en nu wacht ik tot de Hema-website klaar is met mijn foto's en dan ga ik wiskunde maken :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ziet er mooi uit. :3
    Ik heb geleerd voor een wiskunde proefwerk (waar ik hopelijk een voldoende voor ga halen), wat Latijn voorbereid voor vrijdag, geschreven, gekookt en wat gekloot met Photoshop.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb echt nutteloze uren op school gehad.
    Ik had het derde(voor mij eerste uur) een so, maar ik was het weekend en gister ziek dus had ik niet kunne leren en mocht ik naar de mediatheek.
    Toen moest ik een oefenleestoets maken die doodsimpel en doodsaai was.
    Toen had ik eigenlijk debat, maar er waren teveel zieken dus dat ging ook niet door. En bij Scheikunde ging die man weer onleesbare dingen op het bord kalken.
    Ik heb vanavond 'gekookt' omdat mijn ouders uit eten zijn. Maar dat bestaat bij mij uit 20 minuten te laat naar de snackbar racen en dan in top tempo eten want ik moet naar huiswerkbegleiding, en ik was 10 minuten te laat.En daar heb ik mijn Economie geleerd, maar voor de rest ben ik nutteloos vandaag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aife schreef:
    IK WIL OOK OETS BAKKEN! *kijkt verdrietig*
    Ziet er wel jummie uit, chocola met poedersuiker?
    Ik ben naar school geweest waar ik erachter kwam dat ik de eerste vier uur vrij had, toen heb bijna niks gedaan en daarna ben ik naar huis toe gegaan, gewerkt en nu heb ik net gegeten...



    Nope, bourbon vanille :Y)


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    (...)


    Nope, bourbon vanille :Y)

    Bourwattes? Now tell me dear, what the hell is that?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb nu ook zin in cake! :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right