Ik ben vandaag even bij mijn vriendje geweest en het was gezellig. En in de stad hebben we wat gedronken, al zat hij uiteindelijk helemaal onder de slagroom... Dat gebeurt dus altijd als wij naar de stad gaan en hij probeert om netjes te drinken -gaat altijd verkeerd lol-
Euhm. Meer niet. EN BEWAAR EEN STUKJE VOOR MIJ!
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Accidental schreef: Heb je iets met het maken van topics vandaag?
Ik ben vandaag even bij mijn vriendje geweest en het was gezellig. En in de stad hebben we wat gedronken, al zat hij uiteindelijk helemaal onder de slagroom... Dat gebeurt dus altijd als wij naar de stad gaan en hij probeert om netjes te drinken -gaat altijd verkeerd lol-
Ik las: misbaksel.
Nu ja, zo'n misbaksel is het niet. Hij ziet er wel nog lekker uit.
Opstaan, omkleden, eten, tanden poetsen, school, eten, school, en hier zit ik.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
AAAH, give it here right now or I'll lower your grade with my competition. (No I won't do that anyway ^^)
Ik heb echt een hele leuke schooldag gehad. Vooral muziek, haha. We moesten zo vragen aan elkaar stellen en overal waar je jezelf in vond moest je opstaan om een andere stoel te vinden. Iedere keer bleef er 1 over die weer een vraag moest stellen. Dikke vechtpartijen om de stoelen. En heel veel van die geniale vragen zoals:
'Who wants to jump in my arms as if he's a little child?'
iemand staat op, sprint naar hem toe, springt in zijn armen en wordt heen en weer gewiegd. Ik ging strijk :')
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.